امضای تفاهم‌نامه همکاری میان گروه پزشکی بدر عمان و بیمارستان بین‌المللی بومرونگراد تایلند

گروه پزشکی بدر عمان که خدمات گردشگری پزشکی وابسته به بیمارستان‌های بدر السماء را به عهده دارد، تفاهم‌نامه همکاری با بیمارستان بین‌المللی بومرونگراد تایلند به امضا رساند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این تفاهم نامه با اولین بیمارستان بین‌المللی کمیسیون مشترک آسیا در هتل شرایتون به امضا رسید.

دکتر محمد، مدیر عامل گروه بیمارستان‌های بدر السماء با ابراز خوشحالی از انعقاد این تفاهم نامه گفت: «تعداد زیادی از عمانی‌ها و مهاجران برای مراقبت‌های پزشکی پیشرفته به خارج از کشور می‌روند. تایلند، یکی از مقاصد مورد علاقه عمانی‌ها برای جراحی و درمان‌های پزشکی است. این تفاهم‌نامه باعث می‌شود تا بیماران عمانی را به یک شریک قابل اعتماد در تایلند واگذار کنیم.»

در مفاد این تفاهم نامه آمده است که گروه پزشکی بدر خدماتش را در سه زمینه ارائه خواهد داد: خدمات جراحی در بیمارستان بومرونگراد، تسهیل امور مایل به درمان در بومرونگراد و برنامه‌های تبادل دانش و جلسات علمی میان پزشکان عمانی و تایلندی.

گروه بدر السماء در عمان به صورت پیوسته، ابتکارات متعددی را برای برای دستیابی به فناوری پیشرفته و برنامه‌های پزشکی جدیدتر برای مردم عمان طرح‌ریزی می‌کند.

پزشکان بیمارستان بین‌المللی بومرونگراد، تعدادی از خدمات جراحی را در خاک عمان انجام خواهند داد و این مفهوم مطابق با دیدگاه مدیران بدر السماء مبنی بر ارائه خدمات بهداشتی در خاک عمان است.

آرتیرات چاروکیت پیپات، مدیر اجرایی بیمارستان بین المللی بومرونگراد هم ضمن یادآوری روابط حسنه 40 ساله میان دو کشور، ابراز امیدواری کرد که این مشارکت باعث دسترسی افراد بیشتری به خدمات بهداشتی با کیفیت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *