تحویل پنجمین فروند بوئینگ 737 مکس به عمان ایر

عمان ایر، شرکت هواپیمایی ملی کشور عمان، از تحویل یک فروند بوئینگ ۷۳۷ مکس جدید از آژانس هواپیمایی سی دی بی خبر داد. این آخرین فروند از 5 هواپیمای بوئینگی بود که شرکت ایرلندی مؤظف بود به عمان تحویل دهد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور، بوئینگ ۷۳۷ مکس به عملکرد بهینه، انعطاف‌پذیری و کارایی بالا شهرت دارد. این هواپیما مجهز به 12 صندلی وی آی پی و 150 صندلی کلاس اقتصادی است. طی سال‌های اخیر، عمان ایر مسیرهایی را در سراسر خاورمیانه، شبه قاره هند، اروپا، آسیای جنوبی و آفریقا افتتاح کرده است. اکنون، تمرکز این آژانس هواپیمایی بر سفر به آمریکای شمالی و جنوبی و استرالیا است.

عبدالعزیز الرئیسی، مدیر اجرایی عمان ایر گفت: «با ادامه رشد تقاضای سفرهای هوایی پس از همه گیری، عمان ایر این فرصت را دارد که به تدریج گسترش یابد. هدف ما اتصال به تمام مقاصد پرطرفدار داخلی و بین‌المللی است.»

وی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش افرود: «خرسندیم که شرکت هواپیمایی سی دی بی را به عنوان شریک خود انتخاب کرده‌ایم. این سری از هواپیماهای بوئینگ، با فناوری به‌روز و مصرف پایین، می‌توانند ما را به اهدف خودمان نزدیک‌تر کنند.»

با اضافه شدن بوئینگ ۷۳۷ مکس، اکنون ناوگان عمان ایر مجهز به 52 فروند هواپیما است؛ این هواپیماها شامل 10 فروند ایرباس آ 330، 33 فروند بوئینگ 737 و 9 فروند بوئینگ 787 است. در سال 2022، دو مسیر جدید به خطوط هواپیمایی عمان ایر اضافه شد که طی ماه‌های آینده، بیشتر هم خواهد شد.

شرکت عمان ایر به خلق فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هواپیما، امکانات رفاهی علی و مهمان‌نوازی پرسنلش شهرت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *