اهدای دستگاه‌های تهویه مطبوع به مدارس ولایت المطرح توسط گروه آل یوسف

گروه آل یوسف و گروه کامیون عمان در راستای تعهدات اجتماعی خود برای بهبود شرایط و ارتقای امکانات در ولایت المطرح، 60 واحد تهویه مطبوع به مدارس دولتی این ولایت اهدا کردند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، سید احمد  بن هلال بن سعود البوسعیدی، والی ولایت المطرح، در راستای این کمک خیریه گفت: «از گروه الیوسف به خاطر مشارکت سخاوتمندانه‌اش در تهیه واحدهای تهویه مطبوع نهایت قدردانی را داریم.  تهویه مطبوع باعث ایجاد محیطی راحت برای دانش آموزان می‌شود. ما از این ابتکار عمل استقبال می‌کنیم و مفتخریم که حمایت مردم از ولایت‌ مطرح را اعلام کنیم.»

دکتر علی الجهواری، وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل اداره آموزش و پرورش مسقط نیز گفت: «چنین اقدام خیرخواهانه‌ای، قدمی مثبت در راستای ایجاد تهویه مطبوع در مدارس و الکترونیکی کردن این محیط است. این دست از کارها به خوبی نشان می‌دهند که بین مردم ولایت و وزارت آموزش و پرورش، تعامل مطلوبی برقرار است. ما با دریافت کمک‌های مالی می‌توانیم شرایط بهتری را برای دانش آموزان مشغول تحصیل در کشور عمان فراهم کنیم.»

این گزارش می افزاید؛مدیر اجرایی گروه آل یوسف نیز در این باره گفت: «این کمک مالی به منزله صاف کردن بدهی‌ها با محلی است که خواستگاه همه ما بوده است. حوزه آموزش و پرورش برای تمام دست‌اندرکاران گروه ما بسیار مقدس است و خودمان را مدیون آن می‌دانیم.»

شرکت تهویه مطبوع الکترونیکی مسقط که زیر مجموعه گروه آل یوسف است، از سال 2012 تا کنون با شرکت ژاپنی شارپ در تعامل و همکاری نزدیک است و انواع لوازم خانگی و لوازم برقی به بازار عمان عرضه می‌کند.

شایان ذکر است: یکی از اهداف گروه آل یوسف ایجاد رفاه اجتماعی و خلق محیط آموزشی مطلوب در سطح جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *