کنفرانس بین‌المللی مهندسی ارزش و کیفیت در 21 فوریه

دبیرخانه هیأت مناقصه با همکاری وزارت کار، چهارمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی کیفیت و ارزش را با موضوع «مهندسی ارزش در عصر عدم قطعیت» در 21 فوریه به مدت دو روز برگزار خواهد کرد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، کنفرانس امسال در نتیجه چالش‌های جهانی پیش روی کشورهای مختلف جهان و همچنین برای موسسات و شرکت‌ها در هتل پنج ستاره گرند میلنیوم مسقط برگزار خواهد شد.

این چالش‌ها، مؤسسات را ملزم می‌کند تا در بسیاری از موارد از جمله افزایش ظرفیت تولید، بهبود عملکرد و سطح کیفی و در عین حال حفظ کارایی مالی و کاهش هزینه‌ها تجدیدنظر کنند.

هدف از این رویداد، افزایش آگاهی در مورد اهمیت مهندسی ارزش و تثبیت فرهنگ مهندسی ارزش، ماندگاری آن و اهمیت استفاده از آن برای بهبود کیفیت و افزایش کارایی است.

چگونگی مدیریت زمان و هزینه به عنوان عناصر ضروری در مهندسی ارزش و اهمیت کار تیمی برای پروژه های مهندسی ارزش مورد بحث و گفت‌وگو خواهند گرفت.

یکی دیگر از رویدادهای مورد بحث در این رویداد، آموزش به کارگیری اصول مهندسی در پروژه‌های استراتژیک در بخش آب در عمان و در پروژه کلان داده در بازار اکتشاف و تولید نفت و گاز در شرکت توسعه نفت عمان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *