حضور برندهای بین‌المللی جدید در مسقط مال

مسقط مال، مجلل‌ترین مرکز خرید عمان، همچنان در حال جذب مستأجران جدید است و انتظار می‌رود تعداد بازدیدکنندگان از این مرکز خرید افزایش یابد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، برندهای جدیدی در حوزه غذا و نوشیدنی، مد، عطر و جواهرات وارد مسقط مال شده‌اند.

شرکت عطر آمواژ، برند قهوه کوستا کافه، برند محبوب پیور گلد در حوزه جواهرات از جمله برندهای جدیدی هستند که در مسقط مال شعبه می‌زنند. برند تخصصی قهوه به نام بارون کافه، فروشگاه عطرفروشی وی-پرفیومز،فروشگاه پوشاک فامیلی اوت لت استور و فروشگاه لوازم فانتزی بودجت اوت لت هم در مسقط مال مشغول به کار شده‌اند.

در مراسم برش روبان این فروشگاه‌ها در مسقط مال، معاون واحد غذا و نوشیدنی صنایع الغانیم در عمان، فیل برود، گفت: «مشتریان می‌توانند باکیفیت‌ترین قهوه‌های دست‌ساز، انواع شیرینی‌ها و ساندویچ‌های لذیذ را در کوستا کافه خریداری کنند. مشتریانی که قهوه خریده‌اند، می‌توانند در حین نوشیدن قهوه در آکواریم عمان قدم بزنند و نهایت لذت را ببرند. این پنجمین شعبه ما است که در مسقط افتتاح می‌شود.»

مسئول فروش آمواژ درمورد افتتاح شعبه این برند مشهور عطر در مسقط مال گفت: «شرکت آمواژ در تلاش است تا محصولات خود را در کمترین زمان در اختیار مشتریان قرار دهد. ما در مسقط مال از مشتریانی که خواهان عطرهای لاکچری و منحصربه‌فرد هستند؛ استقبال می‌کنیم.»

مسئول کل واحد فروش مسقط مال نیز گفت: «افزایش تقاضا برای بازگشایی انواع فروشگاه‌ها در مسقط مال نشان دهنده رونق این مرکز خرید است. خدمات متنوع، قیمت‌های مناسب، کیفیت بالا و برندهای اصیل، هر گردشگری و خریداری را به سمت مسقط مال سوق می‌دهد. ما افق روشنی برای سال 2023 در نظر گرفته‌ایم. خیلی هیجان‌زده‌ایم و بی‌تاب موفقیت‌های فراوان هستیم.»

وی همچنین درمورد برنامه‌های جامع پیشِ رو جهت اضافه کردن برندهای متعدد دیگر به مسقط مال خبر داد.

فاصله مسقط مال و فرودگاه بین‌المللی مسقط تنها 26 دقیقه است. بیش از 240 برند فعال در این مرکز خرید فعال هستند و محصولات مختلف در حوزه مد، سبک زندگی، ورزش، الکترونیک، لوازم فانتزی و لوکس ارائه می‌دهد. مشهورترین برندهای جهان مثل شیک شک، دبنهمس، کافه دی روما، مولتن چاکلت، استارباکس و ویکتوریا سکرت پینک در مسقط مال مستقر و مشغول فعالیت هستند.

مسقط مال خرید مناسب گشت و گذار خانوادگی هم است، چون امکانات سرگرم کننده‌ای مثل سینمای نووو، آکواریوم سرپوشیده، فابی لند و اکستریم زون در آن قرار دارند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.mallofmuscat.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *