آمادگی بریتانیا برای توسعه همکاری تجاری با عمان

با مشارکت سازمان سرمایه گذاری عمان، وزارت بازرگانی، صنعت و تشویق سرمایه گذاری و تعدادی از شرکت‌های دولتی، یک مجمع تجاری در لندن برگزار شد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، سفارت عمان در بریتانیا با همکاری مرکز تجاری دانشگاه غرب لندن در سازماندهی مجمع تجاری عمان-بریتانیا نقش کلیدی ایفا کرد.

این مجمع بر فرصت‌های سرمایه گذاری در کشور عمان تمرکز داشت و بخش‌های مختلف موجود برای سرمایه گذاری را با هدف دستیابی به تنوع اقتصادی معرفی کرد.

در مدت برگزاری این مجمع، شرکت‌های دولتی ارائه‌هایی در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در بخش‌های لجستیک، گردشگری، معدن، شیلات و مواد غذایی ارائه کردند و خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط کردیت عمان را به سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی معرفی کردند.

وزارت بازرگانی، صنعت و تشویق سرمایه‌گذاری همچنین خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط تالار «اینوست این عمان» یا همان «سرمایه‌گذاری در عمان»  را مستقیماً از سفارت عمان در لندن به صورت آنلاین ارائه کرد. همچنین، نماینده بانک صحار اقدام به معرفی محصولات  و تسهیلاتی کرد که سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

خدماتی که در قالب طرح «سرمایه‌گذاری در عمان» ارائه می‌شوند، شامل اعطای مجوز فعالیت و افتتاح حساب بانکی برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها هستند.

بدر بن محمد المندری، سفیر عمان در بریتانیا گفت: «این مجمع تجاری بین عمان و بریتانیا در راستای فرامین پادشاه عمان در جهت ارتقای سطح همکاری عمان با سایر کشورهای دنیا است.

طبق اعلام سفیر عمان، کلیه شرکت‌هایی که در بریتانیا قرار دارند، می‌توانند از سرویس «سرمایه‌گذاری در عمان» بهره‌مند شوند؛ کافی است که نماینده شرکت به سفارت عمان در لندن مراجعه کند تا سایر فرآیندهایی که پیش‌تر ذکر شدند، برای حضور شرکت مد نظر، پیش برده شوند.

در این مجمع، نمایندگان 150 شرکت مشغول در بریتانیا حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *