جزئیات نخستین سریال عمانی در نتفلیکس

پلتفرم نتفلیکس به استقبال از فیلم‌ها و سریال‌های عربی ادامه می‌دهد.

به گزارش دریافتی سریال «موانع پراکنده» در ماه جاری از نتفلیکس پخش خواهد شد. این سریال عمانی شش قسمتی در العین امارات فیلمبرداری شده است.

نتفلیکس در قالب بخشی از استراتژی خود مبنی بر اشتراک فیلم‌های عربی، مشغول کسب مجوزهای مربوطه از کشورهایی مانند کویت، امارات، اردن و مصر است.

نوها الطیب، مدیر کسب محتوای عربی نتفلیکس اذعان کرد: «قصد ما این است که تا می‌توانیم، داستان‌های عربی را برای مردم دنیا به اشتراک بگذاریم. برای آنکه چنین امری محقق شود، باید با کارگردانان عربی در تعامل باشیم تا داستان‌هایی معتبر روایت شوند. با این کار، صداهای جدیدی شنیده خواهند شد. همچنین، داستان‌هایی بیان خواهند شد که کمک به جذب طرفدار برای فیلم‌های عربی می‌کند.»

موضوع سریال موانع پراکنده چیست؟

موانع پراکنده داستانی است که نشان می‌دهد چگونه همه گیری کووید-19 بر زندگی مردم عادی تأثیر گذاشته و همچنین هنجارهای فرهنگی و واقعیت های زندگی روزمره را در طول این بیماری نشان داده  و در نهایت اینکه کووید-19 چگونه بر نحوه تعامل افراد با یکدیگر تأثیر می‌گذارد.

این سریال، داستان ناصر، راننده تاکسی عمانی است که مرگ مادرش در اثر ابتلا به کووید-19 را باور نمی‌کند.

ناصر از این اتفاق غمگین می‌شود و خود را مقصر مرگ مادرش می‌داند و از پذیرش واقعیت جدید زندگی خود سرباز می زند. پس از از دست دادن شغل، او مصمم است زندگی مادرش را ارج نهد و معنای واقعی خانواده را درک کند.

چه کسی در این سریال نقش ایفا می‌کند؟

در این سریال استعدادهایی از جمله ابراهیم الزدجلی، امینه عبدالرسول، عصام الزادجلی، بلقیس البلوشی و رائد العامری و همچنین بازیگر اماراتی، سلامه المزروعی، ایفای نقش کرده‌اند.

الزادجالی، بازیگر نقش ناصر، در مصاحبه‌ای گفت: «این اثر حاوی احساسات انسانی، پیام‌های مثبت و درس‌هایی است که بسیاری از مردم در همه‌گیری کووید-19 آموختند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *