تمجید برانکو ایوانکوویچ از عملکرد شاگردانش در عرب کاپ

برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان پس از تساوی بدون گل  جمعه شبِ این تیم در ورزشگاه بین المللی بصره مقابل عراقِ میزبان در دیدار افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام خلیج فارس گفت: تیمش موفق به کسب امتیاز شده است.

این سرمربی کروات پس از مسابقه افزود: «من به بازیکنانم افتخار می کنم که به خوبی توانستند یک امتیاز کسب کنند. بازیکنان مطمئناً تحت تأثیر حضور گسترده مردم برای تماشای بازی قرار گرفتند. نزدیک به 65000 هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و بیشتر حضار، میزبان را تشویق می‌کردند. بازیکنان ما به چنین شرایطی عادت ندارند و این موضوع روی عملکرد آنها تأثیر گذاشت.»

برانکو در ادامه افزود: «انتظار داشتم بازیکنانم در 15-10 دقیقه ابتدایی با شرایط سختی روبرو شوند. در هر صورت، آن‌ها توانستند بازی را مدیریت کنند و در شرایطی حتی چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند.»

عراق که سه بازیِ رو در روی گذشته برابر عمان را به پیروزی رسیده بود، فرصت‌های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرد که با واکنش‌های مناسب ابراهیم المخینی دروازه بان عمان، تمام حملات حریف خنثی شد.

عراق روز دوشنبه با عربستان صف‌آرایی خواهد کرد و عمان به مصاف یمن می‌رود.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین جام خلیج فارس و دیدار افتتاحیه بین عمان و عراق جمعه شب در ورزشگاه بین المللی بصره شرکت کرد. عراق برای اولین بار از سال 1979 میزبان این مسابقات است.

اینفانتینو مورد استقبال محمد شیعه السودانی نخست وزیر عراق، عدنان دیرجل رئیس اتحادیه فوتبال عراق (IFA) و احمد المبرقا وزیر ورزش و جوانان عراق قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *