افتتاح نخستین آکورا هتلِ عمان در سال 2027

به زودی، شاهد افتتاح نخستین هتل ژاپنی در خاک عمان خواهیم بود.

بنا بر گزارش های دریافتی گروه ساختمان سازی «سعود باهوان» که سابقه همکاری طولانی با ژاپنی‌ها دارد و نقش اساسی در آوردن بزرگترین برندهای ژاپنی به عمان داشته است، اکنون در همکاری نزدیک و مشترک با  گروه مدیریت هتل اکورا نیکو قرار دارد.

گروه سعود باهوان، ملک وسیعی در انتهای جنوب شرفی شبه جزیره عربستان، دقیقاً مشرف به باشگاه عظیم و جذاب گلف الموج واقع در پایتخت عمان را برای احداث این هتل در نظر گرفته است.

انتظار می‌رود هتل جدید تا سال 2027 به بهره‌برداری برسد. این هتل، دارای 150 اتاق با مساحت تقریبی 50 متر مربع به ازای هر سوئیت خواهد بود.

اتاق‌های این هتل مشرف به زمین گلف خواهند بود. این زمین توسط گرگ نورمن طراحی شده و میزبان رویدادهای ورزشی بین‌المللی گلف بوده و خواهد بود.

لابی و سایر فضاهایی که مورد استفاده عموم قرار خواهند گرفت، با تلفیقی از سبک‌ها و سنت‌های عمانی و ژاپنی طراحی خواهند شد. در رستوران این هتل، انواع غذاهای ژاپنی، عربی، غربی و تپپان‌یاکی در دسترس بازدیدکنندگان خواهد بود.

محل‌هایی برای برگزاری جلسات و ضیافت‌های مختلف، استخرهای سرپوشیده و روباز، اسپا و سالن بدنسازی نیز در این هتل ساخته خواهند شد.

گروه سعود باهوان در اواسط دهه 1960 میلادی با ژاپنی‌ها وارد فاز همکاری شد. آن‌ها بعد از مدت کوتاهی موفق شدند نمایندگی‌ برندهای مختلف از قبیل توشیبا، سیکو و آکائی را در عمان خریداری کنند.

در اواخر دهه 1960، شرکت‌های ژاپنی دیگری از قبیل  تویوتا موتور، لکسوس، هینو، کوماتسو، کاتو، یوکوهاما و چندین شرکت دیگر با سعود باهوان عمان وارد همکاری شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *