امضای تفاهم‌نامه میان شرکت‌های ویزیت عمان و مسترکارت

ویزیت عمان از امضای تفاهم‌نامه با شرکت مسترکارت در نمایشگاه گردشگری برلین امسال خبر داد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور، به موجب این تفاهم‌نامه، شرایط سفر برای دارندگان مسترکارت به عمان تسهیل می‌شود.

این همکاری، ویزیت عمان را قادر می‌سازد تا با برنامه‌های کلاس جهانی مسترکارت تعامل داشته باشد تا چشم‌انداز خود را به عنوان دروازه رزرو دیجیتالی گسترده‌ای برای مسافران خارجی در عمان بیشتر کند.

این همکاری با استفاده از پلتفرم اختصاصی مسترکارت پرایسلس، عمان را به عنوان یک مقصد گردشگری ترجیحی در سراسر بازارهای گردشگری معرفی می کند تا با ایجاد تجربیات متفاوت برای دارندگان کارت در سراسر جهان، امر سفر به عمان میسر شود.

به موجب این تفاهم‌نامه، ویزیت عمان خواهد توانست از طریق افزایش شفافیت در روند گردشگری، نمایه‌های مسافران ناشناس و تأثیر اقتصادی از طریق قابلیت‌های داده‌های جمع شده از مشتریان مسترکارت، کمپین‌هایش را برنامه‌ریزی، اجرا و بهبود بخشد.

شبیب المعماری، مدیر عامل ویزیت عمان توضیح داد: «امضای این قرارداد جدید با مسترکارت یک پیشرفت هیجان‌انگیز برای ویزیت عمان و صنعت گردشگری کشور است؛ چون زمینه را برای ایجاد مشارکت‌های قوی، استراتژیک و تجاری در این کشور افزایش می‌دهد.»

ویزیت عمان به طور مستمر در تلاش است تا به نفع نهادهای گردشگری در عمان کار کند و توجه ویژه‌ای به کسب و کارهای متوسط و کوچک هم دارد.

المعماری در ادامه افزود: «یکی از اهداف اصلی ما زنجیره تأمین گردشگر در کشور را بهبود ببخشیم. به عنوان مثال، خطوط هوایی، هتل‌ها، تورهای گردشگری، رستوران‌ها و سایر موارد مشابه باعث می‌شوند عمان به یکی از بازارهای مهم گردشگری بین‌المللی تبدیل شود.

سلیم ارگوز، معاون ارشد مسترکارت در خاورمیانه، اروپا و آفریقا گفت: «خرسندیم که روابط‌مان با عمان را عمیق‌تر کرده‌ایم. مسترکارت به نقش حیاتی گردشگری در این کشور پی برده است. ما همواره در حال تلاش هستیم تا فناوری، پلتفرم‌ها و بینش‌های لازم را در اختیار شرکایمان قرار دهیم.»

این تفاهم‌نامه در یکی از غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین به امضا رسید. این نمایشگاه بزرگترین رویداد بنگاه به بنگاه در جهان است که فرصت‌های نابی در اختیار هتل‌ها، هیئت‌های گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، خطوط هوایی و متخصصان گردشگری قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *