افتتاح «تالار سرمایه‌گذاری در عمان»

وزارت تجارت، صنعت و تشویق سرمایه گذاری عمان به منظور تقویت فضای کسب و کار در این کشور و جذب و بومی سازی سرمایه گذاری های خارجی، تالار «سرمایه گذاری در عمان» را روز دوشنبه افتتاح خواهد کرد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، افتتاح این تالار با حمایت سلطان سلیم الحبسی وزیر دارایی و با حضور تعدادی از مقامات بلندپایه حکومتی و تعدادی سرمایه گذار از داخل و خارج از عمان برگزار می‌شود.

افتتاح تالار «سرمایه گذاری در عمان» با هدف ایجاد فضایی مهیج و جذاب برای سرمایه گذاری در سطح داخلی و بین المللی است. این اولین مرجع برای سرمایه گذار خواهد بود که از طریق آن می تواند کلیه مراحل و الزامات ایجاد، بهره برداری و نهایی کردن رویه‌های یک سرمایه گذاری موفق در عمان را انجام داد.

یکی دیگر از اهداف این تالار، برجسته کردن نقش شرکت‌ها در بخش خصوصی و دولتی است. به علاوه، نمایندگان بخش‌های مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری در عمان در این تالار حضور خواهند داشت. ارائه داده‌های اقتصادی، نمایش نقشه راه اقصتادی عمان، قوانین اقتصادی حاکم بر این کشور و برجسته کردن اهمیت عمان به عنوان یک مقصد سرمایه‌گذاری مطمئن در زمره دیگر فعالیت‌های تدارک دیده شده برای این تالار هستند.

در تالار «سرمایه گذاری در عمان» پروژه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری موجود در این کشور ارائه و تمام جزئیات مربوط به مجوزهای لازم، پلتفرم‌های الکترونیکی و رویه‌ها برای بازدیدکنندگان توضیح داده خواهند شد.

وبسایت جدید این تالار هم راه‌اندازی شده است که مطابق با الزامات و داده‌های بازاریابی برای سرمایه‌گذاری است. این تالار همچنین تابع تمامی استانداردهای کیفی مربوط به ارائه خدمات سرمایه گذاری از طریق تیمی متخصص و مجرب است. پشتیبانی تلفنی برای تالار هم فعال شده است.

ابتصام بنت احمد الفاروجیه، معاون وزیر بازرگانی، صنعت و تشویق سرمایه‌گذاری گفت: «این وزارتخانه در حال تلاش برای تسهیل و توسعه فضای کسب و کار است تا عمان به عنوان یک محیط مطلوب برای سرمایه‌گذاری و مقصدی برای جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان معرفی شود.»

وی در ادامه اذعان کرد که تالار «سرمایه‌گذاری در عمان» اولین بستری است که با همکاری ارگان‌های دولتی و خصوصی ذیربط طبق بهترین رویه‌های بین المللی کلیه خدمات را به سرمایه گذاران ارائه و فرصت‌های سرمایه گذاری بیش از یک میلیون ریالی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. در این تالار، نقش مکمل ارگان‌های دولتی و خصوصی نمایان می‌شود.

تالار سرمایه گذاری در عمان الگویی منحصر به فرد از ابتدای مرحله کشف فرصت‌های سرمایه گذاری تا مرحله استقرار و بومی سازی پروژه‌ها به شمار می‌رود. به عبارتی، این اولین ایستگاه برای سرمایه‌گذارانی است که تمایل به فعالیت تجاری در عمان دارند.

14 سازمان دولتی و شش سازمان خصوصی مشغول به همکاری مستقیم هستند تا نیازهای سرمایه‌گذاران را برآورده کنند و ساز و کاری شفاف ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *