تفاهم‎نامه‎‌ همکارهای حقوقی و امنیت سایبری بین عمان و روسیه

سیاسی – عمان چنس: در حاشیه بیست و هفتمین دوره مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ، یادداشت تفاهم‌‎هایی در زمینه حقوقی و امنیت سایبری بین عمان و روسیه به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری رسمی عمان، یک شرکت عمانی یادداشت تفاهمی را برای تقویت همکاری در زمینه حقوقی و حمایت از اقدامات قانونی برای پشتیبانی از شرکت‌های عمانی و روسی امضا کرد.

یک شرکت عمانی متخصص در حوزه امنیت اطلاعات نیز تفاهم‎نامه‎‌ای با یک شرکت روسی برای ایجاد توانمندی‎‌های مشترک در حوزه امنیت سایبری و ارتقای کارایی کادرهای داخلی در این زمینه امضا کرد.

وزارت بازرگانی، صنعت و تشویق سرمایه‌‎گذاری عمان و اتاق بازرگانی و صنعت عمان هم در طول این مجمع، محیط تجاری و فرصت‌‎های سرمایه‎‌گذاری یکپارچه در عمان را معرفی کردند.

قیس بن محمد الیوسف، وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‎‌گذاری عمان که در راس هیئت عمانی در این مجمع حضور داشت، بر تمایل طرف عمانی برای بحث در مورد همه زمینه‎‌های همکاری اقتصادی و گشودن زمینه‌‎های گسترده‌تر برای تجارت و سرمایه‎‌گذاری تاکید کرد.

وی با اشاره به تمایل جدی عمان برای بهره‌‎مندی از مشارکتش به عنوان میهمان افتخاری مجمع، بر برخی مزیت‌های رقابتی منحصربه‌فرد کشورش برای تجارت و سرمایه‌‎گذاری تاکید کرد.

این مجمع یکی از برجسته‎‌ترین مجامع بین‌‎المللی برای گفت‌‎وگوهای اقتصادی و تجاری است که بیش از ۱۳۰ کشور از سراسر جهان در آن شرکت کردند.

 

 

 

منبع: سندباد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *