نمایشگاه و کنفرانس نفت عمان 2024 برگزار می شود

اقتصادی – عمان چنس: عمان میزبان نمایشگاه و کنفرانس عمان پترولیوم و انرژی (OPES) ۲۰۲۴ خواهد بود که از ۲۲ تا ۲۴ آوریل(3 تا 5 اردیبهشت) در تالارهای ۱ تا ۴ نمایشگاه عمان برگزار می‌شود. این رویداد به عنوان تنها رویداد تخصصی در عمان که به کل صنعت نفت، گاز و انرژی می‌پردازد، فرصتی بی‌نظیر را برای فعالان این حوزه فراهم می‌کند.

محورهای کلیدی نمایشگاه و کنفرانس نفت عمان 2024:

  • حمایت وزارت انرژی و معادن عمان: حضور و حمایت این وزارتخانه، نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه ویژه این رویداد است.
  • بستر قدرتمند برای تجارت و تبادل نظر: OPES فرصتی بی‌نظیر برای برقراری ارتباط و ایجاد شبکه‌های تجاری با متخصصان صنعت انرژی، شرکت‌های نفت و گاز، سیاست‌گذاران و ذینفعان کلیدی فراهم می‌کند.
  • کنفرانس SPE: انجمن مهندسان نفت (SPE) با برگزاری این کنفرانس، بستری را برای تبادل ایده‌ها و ارائه آخرین یافته‌ها و پیشرفت‌های صنعت توسط متخصصان برجسته فراهم می‌کند.

مخاطبان OPES 2024:

طیف وسیعی از متخصصان صنعت نفت، گاز و انرژی از جمله: متخصصان صنعت انرژی، شرکت‌های نفت و گاز،سیاست‌گذاران و تصمیم‌گیرندگان و ذینفعان صنعت با حضور در این نمایشگاه عمومی با جدیدترین پیشرفت‌ها و روندهای صنعت نفت، گاز و انرژی همین طور جدیدترین فناوری‌ها و راه‌حل‌ها ارائه شده توسط غرفه داران آشنا خواهند شد. افرادی که در این حوزه فعالیت دارند از نزدیک با شبکه‌های تجاری، ارتباط رهبران صنعت در محل نمایشگاه و کنفرانس های مربوطه این نمایشگاه بهره خواهند برد.

زمان برگزاری این رویداد: سه روزه که از دوشنبه ۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۲ آپریل تا ۲۴ آپریل ۲۰۲۴) از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۰۶:۰۰ بعد از ظهر

سایت رسمی این رویداد: نمایشگاه نفت و انرژی عمان OPES 2024

محل برگزاری: مرکز همایش و نمایشگاه مسقط عمان – سالن شماره ۱ تا سالن شماره 4

 

 

منبع: عمان ثبت

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *