شرکت OQ برنامه شتاب دهنده استارتاپی در بخش انرژی ایجاد می کند

اقتصادی – عمان چنس: شرکت انرژی «OQ» عمان، از ایجاد برنامه شتاب‎‌دهنده استارتاپی در بخش انرژی به عنوان بخشی از تلاش‎‌های خود برای حمایت از بنگاه‌‎های کوچک، متوسط ​​و کارآفرین، جهت تشویق کارآفرینی و توسعه راه حل‎‌های فنی متناسب با نیازهای آینده خبر داد.

هدف این برنامه توسعه بین ۱۰ تا ۲۰ شرکت استارتاپی در هر سال در صنایع نفت، پتروشیمی و انرژی‎های جایگزین برای یک دوره ۶ ماهه است.

این برنامه شامل راهنمایی و حمایت از استارتاپ‌‎ها توسط متخصصان این حوزه در OQ و انتقال دانش و نظارت بر شرکت‌ها برای راهنمایی صاحبان کارآفرین آن‌ها است.

این برنامه، تأمین مالی شرکت‎‌ها و ورود OQ به عنوان شریک در شرکت‎‌های موفق با خرید سهم از آنها به منظور توانمندسازی‌شان را نیز شامل می‎‌شود.

لازم به ذکر است که تعداد بنگاه‌‎های کوچک و متوسط ​​ثبت شده در سامانه تامین OQ به حدود ۲۲۰۰ شرکت و موسسه رسیده است که از این تعداد ۶۱۷ موسسه دارای کارت کارآفرینی هستند.

این شرکت انرژی عمانی همچنین چندین برنامه را با هدف کمک به رشد و توسعه شرکت‎‌های کوچک و متوسط ​​و افزایش سهم آنها در زنجیره تامین راه‌‎اندازی کرده است. مانند تخصیص ۱۰ درصد از کل هزینه‎‌های خرید به طور کامل یا جزئی به بنگاه‎‌های کوچک و متوسط.

 

منبع: سندباد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *