ورود مجروحان غزه به سلطنت عمان جهت مداوا

مجروحان فلسطینی برای مداوای جراحات و بیماری های خود وارد سلطنت عمان شدند. عمان با سیاست های قاطعانه خود، پذیرای مجروحان و کودکان آسیب دیده فلسطینی جهت مداوا شد.

به گزارش عمان چنس به نقل از مسقط دیلی، دکتر تایسر فراهات، سفیر فلسطینی مشغول به کار در سفارت عمان، در بیانیه ای استقبال سلطنت عمان را با رویکرد سیاست های قاطعانه برای مداوا مجروحان فلسطینی زخمی شده، اعلام کرد. او از مداوای مجروحان بعد از 180 روز کشتار فلسطینی ها توسط رژیم نظامی اسراِئیل، بسیار استقبال و تقدیر و تشکر کرد.

سفیر فلسطینی سفارت عمان تاکید کرد که این اقدام به صورت اختصاصی توسط خود سلطان هیثم بن تارق انجام شده که تاثیرات مثبتی در بهبود حال جسمی و روانی مجروحان فلسطینی خواهد داشت. او این کار را در جهت باز پس گیری حق و حقوق طبیعی و مشروع مجروحان فلسطینی انجام داده است.

در این بیانیه سفیر فلسطینی این جنگ را علیه بشریت و فجیع و هولناک می خواند و خواستار پایان دادن آن و کشتار افراد بی گناه شده است و هر گونه تجاوزی به خاک فلسطین را محکوم کرده و خواستار آازادی و نجات فلسطینی ها شده است.

طبق بیانیه ی دکتر تایسر فراهات، دولت عمان فعالیت های دیپلماسی موثری را در سطح داخلی، بین المللی و مناطق مختلف عربی برای پایان دادن به این تجاوز ها به خاک فلسطین داشته است. او همچنین از ابتکار عمل و کمک های بشردوستانه برای مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی اسیر در جنگ با اسرائیل، تقدیر و تشکر کرده است.

او در پایان این بیانیه از دولت عمان به خصوص سلطان هیثم بن تارق، تقدیر و تشکر ویژه کرده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *