ریال عمان صعودی شد

معاملات بازار ارز تهران در حالی امروز پیگیری شد که برخی قیمت‌ها روند افزایشی را دنبال کردند؛ قیمت لیر ترکیه در بازار امروز 1885 تومان معامله شد و ریال عمان هم بیشترین میزان افزایش را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش عمان چنس، موضوع ارزهای مسافرتی با انتشار توییتی توسط علی خضریان، نماینده تهران در مجلس بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد و در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت. این نماینده مجلس با اشاره به روند توزیع ارزهای مسافرتی، در این باره نوشت: «پس از پیگیری از دستگاه‌های مسئول در دولت، مطلع شدم خوشبختانه با ورود آقای رئیس جمهور در موضوع ارز مسافرتی، توزیع این رانت ناعادلانه متوقف می‌شود.»

ادعایی که واکنش سریع بانک مرکزی را به همراه داشت و این بانک اعلام کرد: «شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره توزیع و نحوه تخصیص ارزهای مسافرتی صحت ندارد و فروش ارز مسافری هوایی به متقاضیان همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است.»

قیمت ریال عمان امروز

رکورددار نوسانات کاهشی یا افزایشی بازار ارز تهران یعنی ریال عمان هم دیروز را در حالی به پایان رساند که از روند صعودی حاکم بر معاملات پیروی کرد و گران شد. هر ریال عمان در جریان معاملات امروز 156,240 تومان نرخ گذاری و معامله شد که نسبت به روز گذشته 1700 تومان گران شده است.

نرخ برابری هر ریال عمان با دلار آمریکا امروز 2.60 است که نسبت به روز گذشته تغییری را تجربه نکرد.

 

منبع:اقتصاد نیوز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *