تسهیل زندگی مهاجران و شهروندان در شهر دقم عمان

شهر دقم که یکی از برترین و دنج‌ترین شهرهای سواحل شرقی و سلطنت نشین عمان است، برنامه‌هایی برای تسهیل زندگی شهروندان و مهاجران در نظر گرفته است. از آن جایی که شهر دقم به یکی از برترین شهرهای سرمایه گذاری عمان تبدیل شده، برنامه هایی برای تغییر سبک زندگی و راحتی مهاجران فراهم شده است.

به گزارش عمان چنس، شهر دقم عمان در اوایل، محل سکونت ماهی‌گیران و خانواده‌های آن‌ها بوده است. شاید در ابتدای امر این شهر پیشرفت‌های چشمگیری نداشته اما اوضاع آن به سرعت تغییر کرد. برجسته‌ترین امتیازی که در این شهر مردم را به سکونت تشویق کرده، خدمات و تجهیزات به روز پزشکی و درمانی است. از آن جایی که این شهر هنوز در حال ساخت و ساز است، قابلیت سرمایه گذاری و مهاجرپذیری را پیدا کرده است.

شهر دقم یک منطقه مسکونی است که افرادی با سبک های متفاوت فرهنگی و عقاید متفاوت در آن زندگی می‌کنند. آب و هوای متفاوت و دلپذیر این شهر باعث شده است که توجه بسیاری را برای زندگی کردن جلب کند.

یکی از اقدامات مدرن و مهمی که در شهر دقم عمان صورت گرفته است، ساخت مدرسه بین المللی السعد بوده که تنوع فرهنگی را پذیرا خواهد بود. در گذشته و ابتدای ساخت این مدرسه، مرکز آموزشی السد برای عرب زبان‌ها، عمانی‌ها و خارجی‌ها تدارک دیده شده بود. با این حال امروزه از سر تاسر جهان برای تحصیل در این مدرسه اقدام می‌کنند.

با توجه به رشد جمعیت در شهر دقم، مجتمع‌های پزشکی در مناطق اقتصادی تاسیس شد و با توجه به نیاز گسترده مردم شهر، فعالیت این اماکن به صورت شبانه روزی درآمد. همین طور کلینیک‌های سرپایی و درمان‌های تخصصی نیز به تازگی در این شهر راه اندلزی شدند تا پاسخگوی نیازهای مردم این منطقه باشند.

در کنار مسائل مالی و اقتصادی، برای این شهر مکان‌های تفریحی و فرهنگی هم در نظر گرفته شده است. مردم در کنار کار نیازمند استراحت و تفریح هم هستند. در این شهر شما می‌توانید 12 مدل هتل لوکس با امکانات رفاهی کامل پیدا کنید که از مهاجران و مسافران زیادی پذیرایی می کنند. این هتل‌ها صرفا برای اقامت نبوده و از تمام خدمات رفاهی، تجاری و… برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *