بهتر است پول را در عمان چنج کنیم یا در ایران؟

اقتصادی-عمان چنس: کشور عمان یکی از کشورهای همسایه جنوبی ایران است که از لحاظ فرهنگ به ایرانیان شباهت دارد. متاسفانه ایران به دلیل وجود تحریم‌ها امکان ایجاد روابط مالی با این کشور و استفاده از خدمات مالی بین‌المللی و پرداخت ارزی  را ندارد. بنابراین بسیاری از افرادی که به این کشور سفر می‌کنند یا در این کشور ساکن هستند و مرتبا بین این دو کشور در رفت و آمد هستند با معضلات تبدیل و چنج کردن پول مواجه هستند. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله در مورد این معضلات و اینکه پول را در عمان چنج کنیم یا ایران توضیحاتی بدهیم.

نحوه انتقال پول از ایران به عمان

خوشبختانه با استفاده از خدمات پرداخت ارزی وبسایت‌های مختلف مشکل چنج کردن پول از بین رفته است و کاربران می توانند به سادگی، با کمترین کارمزد و در کوتاه ترین زمان ممکن به انتقال پول خود از ایران به عمان بپردازند. از جمله رایج ترین نوع حواله می توان به حواله پی‌پال، حواله ویزا یا حواله مسترکارت اشاره کرد ولی به روش ارسال وب مانی، ارسال پرفکت مانی، ارسال اسکریل و انتقال پول از طریق ارزهای رمزپایه هم می‌توانند اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

دلایل نیاز به انجام حواله ارزی به کشور عمان

در اینجا به چند مورد از دلایل نیاز به انجام حواله ارزی به کشور عمان اشاره می‌کنیم‌ :

  • پرداخت مخارج زندگی در عمان
  • تعیین وقت سفارت و پرداخت هزینه های آن
  • خرید از یک وبسایت فروشگاهی عمان
  • پرداخت هزینه های مربوط به مهاجرت به کشور عمان
  • رزرو هتل یا پرداخت بلیط پرواز به عمان

 در بیشتر شرایط چنج کردن پول در کشور مبدا بهترین و به صرفه ترین کار است. بنابراین قبل از سفر به عمان هم بهتر است پول خود را در ایران چنج کنید. البته مسافران این نکته را باید بدانند که چنج کردن پول ایران به پول کشورهای دیگر همیشه با محدودیت‌هایی مواجه خواهد بود. همان طور که در بالا اشاره کردیم یکی از رایج‌ترین حواله‌ها پی‌پال است. برای چنج کردن پول پی پال توسط بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و وبسایت‌ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو مسافران و کاربران می توانند از پی‌پال برای پرداخت هزینه خرید کالا یا خدمات مورد‌نظر خود در عمان استفاده کنند.

نحوه انتقال پول از عمان به ایران

علاوه بر امکان انتقال پول از ایران به عمان، امکان انتقال پول از عمان به ایران نیز از طریق وبسایت‌های مختلف وجود دارد. بنابراین ممکن است یک شهروند ایرانی به هر دلیلی نیاز به روشی برای انتقال پول از عمان به ایران داشته باشد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از :

  • دریافت دستمزد مربوط به انجام کار یا فروش یک کالای خاص به مشتریان عمانی
  • انتقال پول برای خانواده خود در ایران
  • رزرو بلیط هتل یا هواپیما از ایران
  • ثبت نام سمینار ها و …

انتقال پول از عمان به ایران صورت حواله

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و اشخاص به عنوان یک روش پرداخت مطمئن شناخته می‌شود. از این رو می توانید از پی پال برای انتقال پول از عمان به ایران نیز استفاده کنید. بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از وبسایت‌های موجود در نقل و انتقالات حساب‌های ارزی از عمان پول دریافت کنند یا اینکه خودشان از عمان به ایران پول بفرستند و معادل مبلغ حواله را به تومان دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *