معرفی فعالیت های جشنواره زمستانی استان الشرقیه شمالی عمان

استان الشرقیه شمالی عمان، جزئیات فعالیت‎های جشنواره زمستانی‌اش را اعلام کرد.

به گزارش عمان چنس، این جشنواره از 20 ژانویه آغاز می‎شود و تا 10 فوریه در شهرهای مختلف استان با مشارکت گسترده نهادهای دولتی، خصوصی و محلی ادامه دارد.

فعالیت‎های این جشنواره به عنوان «زمستان الشرقیه شمالی 2024» برای ترویج، تقویت و حمایت از جاذبه‎های گردشگری استان و سرمایه گذاری در آن انجام می‎شود و به دنبال ایجاد یک فضای خانوادگی زمستانی برای بازدیدکنندگان و همچنین حمایت از شرکت‎های کوچک و متوسط و خانواده‎های مولد منطقه است که در پارک بدیه غرفه دارند.

برگزاری اولین «مجمع گردشگری صحرایی عمان» که توسط شعبه اتاق بازرگانی و صنعت عمان در استان الشرقیه شمالی برگزار می‎شود، برجسته‌ترین رویداد زمستانی است که به منظور افزایش تحرک اقتصادی سازماندهی شده است.

فعالیت‌های تفریحی، گردشگری، ورزشی، فرهنگی متنوعی از جمله برگزاری مسابقات ماراتن صحرای عمان تدارک دیده شده است که به طول 165 کیلومتر و با حضور بیش از 700 شرکت کننده از کشورهای مختلف جهان برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری و نمایش‎های موتورسواری در شهرهای دماء و الطائیین بخش بعدی است. دوچرخه‎سواری در رده‎های سنی مختلف برای کودک و نوجوان برگزار می‎شود و رویداد موتور سواری هم با حضور علاقه‎مندان به موتورسیکلت از داخل و خارج از عمان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *