مسقط اقدام نظامی علیه یمن را محکوم کرد

 وزارت امور خارجه عمان ضمن محکومیت حمله اخیر آمریکا و بریتانیا به برخی مناطق یمن، یادآور شد که پیش از این بارها نسبت به گسترش درگیری در منطقه در نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی به سرزمین های فلسطینی هشدار داده بود.

به گزارش عمان چنس، به نقل از خبرگزاری رسمی العمانیه بعد از ظهر امروز (جمعه) این خبرگزاری به نقل از وزارت امور خارجه این کشور ، اعلام کرده که تحولات مربوط به حمله شب گذشته آمریکا و بریتانیا به چندین شهر یمن را با نگرانی شدیدی دنبال می کند.

وزارت امور خارجه عمان در بیانیه خود درباره حمله به یمن آورده است: سلطان نشین عمان تنها می تواند توسل به این اقدام نظامی از سوی برخی کشورهای دوست را محکوم کند، در حالی که اسرائیل بر بمباران و جنگ وحشیانه خود و محاصره نوار غزه بدون مواخذه یا مجازات پافشاری می کند.

در بیانیه این وزارتخانه همچنین آمده که عمان بارها نسبت به گسترش دایره درگیری و رویارویی در منطقه در نتیجه تجاوز مداوم رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی فلسطین به ویژه عملیات کشتار، مجازات، تخریب و گرسنگی در حق غیر نظامیان و ساکنان نوار غزه هشدار داده است.

وزارت امور خارجه عمان ضمن تاکید دوباره بر موضع این کشور در درخواست برقراری صلح عادلانه و فراگیر در راستای دستیابی به امنیت و ثبات در منطقه و احیای رشد و شکوفایی برای همگان، از طرف های مختلف خواست تا تشدید تنش و عملیات نظامی را متوقف و روی رسیدگی به دلایل ریشه ای و واقعی بحران تمرکز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *