جزئیات وام 14 میلیون ریالی بانک توسعه عمان

هیئت مدیره بانک توسعه عمان (ODB) در جلسه اخیر خود وام‌های بیش از 14 میلیون ریال را تصویب کرد که بخش‌های مختلف اقتصادی کلیدی عمان را هدف قرار می‌دهد. این بخش‌ها شامل امنیت غذایی، صنعت، مواد معدنی، گردشگری، مراقبت‌های بهداشتی و لجستیک است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، متقاضیانی که قصد انجام پروژه در استان‌های بوریمی، ظفار، باطنه شمالی و جنوبی و مسقط را دارند، می‌توانند درخواست‌شان را به این بانک ارسال کنند. هیئت مدیره بانک توسعه عمان تأیید کرد که بیش از هزار فرصت سرمایه‌گذاری به ارزشی بالغ بر 100 میلیون ریال عمانی بودجه اختصاص داده است.

این هیئت بر اهمیت حفظ سطوح رشد و تحقق شاخص‌های برنامه عملیاتی سال جاری تاکید کرد.

هیئت مدیره با تمجید از نقش مهم بخش خصوصی در انرژی بخشیدن به اقتصاد، به پذیرش پروژه‌هایی اشاره کرد که ارزش افزوده بالایی برای اقتصاد ملی به ارمغان می‌آورد. این تلاش‌ها با بهره‌گیری از مزیت‌های نسبی استانداری‌ها با استراتژی شهری همسو می‌شوند.

بخش قابل توجهی از جلسه بر روی پروژه تحول دیجیتال بانک متمرکز بود، یک ابتکار استراتژیک برای تغییر مدل کسب و کار بانک و خودکارسازی کل عملیات آن. این تحول خدمات مالی بانک گامی مهم در جهت مدرن سازی زیرساخت‌های مالی است.

علاوه بر این، هیئت مدیره تحولات در انجمن‌ها و فرصت‌های تجاری اجرا شده توسط این بانک در سراسر استان‌ها را بررسی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *