مناقصه جدید در حوزه گردشگری عمان

وزارت میراث و گردشگری (MHT) به دنبال یک شرکت تولید کننده حرفه‌ای برای ایجاد فیلم‌های تبلیغاتی جذاب است که جذابیت گردشگری منحصر به فرد عمان را به نمایش بگذارد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، در مناقصه‌ای که روز دوشنبه هفته جاری منتشر شد، این وزارتخانه از شرکت‌های تخصصی با هدف برجسته کردن میراث غنی، مناظر چشمگیر و مهمان نوازی واقعی دعوت کرد و این کشور را به عنوان یک کانون غیرقابل مقاومت گردشگری جهانی معرفی کرد.

برنده مناقصه، وظیفه دارد روایت‌های گسترده بیابان‌ها، کوه‌ها، دره‌ها، ورزش‌های ماجراجویانه، حیات وحش، آشپزی و تاریخ عمان را به شکل جذابی برای مخاطبان تولید کند.

وزارت میراث و گردشگری به دو فیلم نیاز دارد که هر کدام هدف مشخصی را دنبال می‌کنند. فیلم اول، تیزر یک دقیقه‌ای است که باید جذابیت عمان را به صورت مختصر و تاثیرگذار به نمایش بگذارد. کار دوم، به صورت فیلم سه دقیقه‌ای برای کاوش عمیق‌تری از تجربیات متنوع عمان را ارائه می‌دهد.

شرکت تولیدی منتخب تمامی جنبه‌های پروژه را از ابتدا تا انتها مدیریت خواهد کرد. این موضوع شامل فیلمنامه نویسی، استوری بورد، مکان یابی، فیلمبرداری و کارهای پس از تولید مانند ویرایش و امتیاز پس زمینه است.

ارسال پیشنهاد در 5 سپتامبر به پایان می‌رسد.

فعالیت‌های وزارت میراث و گردشگری طی چند وقت اخیر افزایش یافته است و اکنون نمایشگاهی توسط این وزارتخانه در هند برپا شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *