پیشنهاد سرمایه‌گذاری در استان باطنه جنوبی

شهرداری باطنه جنوبی 16 طرح توسعه در این استان را برای مزایده پیشنهاد داده است. محدوده پروژه‌ها شامل پارک‌های عمومی، واحدهای تجاری و کشتارگاه ها می‌شود.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، یکی از مقامات شهرداری باطنه جنوبی فاش کرد: «مناقصه‌ها شامل راه اندازی کشتارگاه و آغل دام در رستاق و تقویت و توسعه کشتارگاه مصنعه است.»

شهرداری به دنبال خدمات مشاوره‌ای برای طراحی معابر داخلی در مناطق مختلف استانداری است. از سوی دیگر، شهرداری همچنین بر تکمیل مسیرهای پیاده روی در وادی المعاول، نخل و برکاء تمرکز دارد.

علاوه بر این، مناقصه‌ها شامل ساخت 60 کیوسک با هدف حمایت از خانواده های مولد است. ولایات نخل، وادی المعاول، برکاء و مصنعه هر کدام شاهد ساخت 12 کیوسک، و 9 کیوسک در رستاق و سه در العوابی خواهند بود.

این مقام مسئول در بحث برنامه ریزی برای پارک‌ها گفت: «شهرداری برای توسعه پارک عمومی نخل و ایجاد پارک جدید در منطقه ویدم الساحل مناقصه می‌پذیرد.»

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی این طرح‌ها تحریک فعالیت‌های تجاری و گردشگری و ایجاد فضاهای تفریحی برای خانواده‌ها در تمام مناطق استان است.

سلطان هیثم بن طارق بودجه تخصیص یافته به برنامه توسعه استان را افزایش داده است و مبلغ را از 10 میلیون ریال به 20 میلیون ریال برای هر استان برای برنامه پنج ساله جاری (2021-2025) دو برابر کرده است که این طرح از سال 2022 اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *