تفاهم‌نامه همکاری بلندمدت باشگاه چلسی انگلیس و عمان ایر

خبرگزاری عمان در روز پنجشنبه 6 جولای 2023 اعلام کرد عمان ایر با باشگاه فوتبال چلسی قرارداد اسپانسری امضا کرده است که بر اساس آن عمان ایر به عنوان شریک هواپیمایی جهانی این باشگاه خواهد شد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، عمان ایر در این اطلاعیه گفت: «ما شریک رسمی هواپیمایی جهانی برای باشگاه فوتبال چلسی هستیم! ما با هم نه تنها عشق مشترکمان به فوتبال را جشن می گیریم، بلکه زیبایی، فرهنگ و مهمان نوازی عمان را به هواداران جهانی چلسی نشان می‌دهیم.»

سایت باشگاه چلسی طی بیانیه‌ای رسمی نوشت: «باشگاه فوتبال چلسی خوشحال است که عمان ایر را به عنوان شریک رسمی جدید هواپیمایی ما در یک قرارداد چند ساله اعلام کند.»

بیشتر بخوانید:

عمان ایر که به بیش از 50 مقصد در سراسر جهان پرواز می کند، از جمله پروازهای روزانه از مسقط به لندن، ردپایی جهانی دارد که با هواداران گسترده چلسی هماهنگ است و تجربیات برنده جوایزی را برای مشتریان ارائه می دهد.

عمان ایر و چلسی به عنوان بخشی از راه اندازی، و به مناسبت جشن 30 سالگی خود در سال جاری، با یکدیگر همکاری کرده اند تا یک هواپیمای پریمیوم با برند مشترک طراحی کنند، که در اواخر امسال به عنوان بخشی از ناوگان عمان ایر ارائه خواهد شد.

این اولین مشارکت عمان ایر در لیگ برتر جزیره است که باعث تبلیغات این برند در ورزشگاه بین‌المللی و مشهور استمفورد بریج می‌شود.

مدیر اجرایی باشگاه چلسی، کریس ژوراسک، اظهار داشت: «ما بسیار خوشحالیم که از عمان ایر به عنوان شریک رسمی هواپیمایی خود استقبال می کنیم. ما یک جاه طلبی مشترک برای نوآوری و موفقیت در داخل و خارج از زمین داریم، و هیجان زده هستیم که این همکاری را برای طرفداران خود در سراسر جهان زنده کنیم.»

عبدالعزیز الرئیسی، مدیر اجرایی عمان ایر، اظهار داشت: «عمان ایر بسیار مفتخر است که با باشگاه فوتبال چلسی همکاری می‌کند. با هم، امیدواریم طرفداران باشگاه فوتبال چلسی را در سراسر جهان گسترش دهیم و در عین حال، مسیرهایمان و خدمات عالی‌مان را به نمایش بگذاریم. ما همچنین مشتاقانه منتظریم تا از شراکت خود برای برجسته کردن فرهنگ غنی عمان در پایگاه گسترده هواداران باشگاه استفاده کنیم.»

عمان ایر هواپیمایی ملی سلطنتی عمان است، کشوری که به خاطر زیبایی های طبیعی متنوع، میراث غنی و فرهنگ گرم و دوستانه‌اش شناخته شده است. این ایرلاین با طیف رو به رشدی از مقاصد از مرکز خود در مسقط، به مهمانان خود یک تجربه متمایز در هواپیما ارائه می‌دهد که شامل سرگرمی های برنده جوایز در پرواز، امکانات رفاهی عالی و مهمان نوازی اصیل عمانی است.

طبق آخرین گزارش سازمان معتبر اسکای ترکس، عمان ایر بهترین کارکنان خطوط هواپیمایی در خاورمیانه را به خود اختصاص داد. این شرکت هواپیمایی در تلاش است تا در پایان سال 2024 به اتحادیه وان ورلد بپیوندد.

شایان ذکر است که در این مراسم، پوچتینو، سرمربی مطرح آرژانتینی چلسی هم حضور داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *