استخدام 800 نفر کارمند در حوزه رهبری در عمان

گروه انرژی یکپارچه OQ عمان قراردادی سه ساله با Competence HR – شرکت مشاوره منابع انسانی پیشرو در عمان – امضا کرد تا به رهبرانش کمک کند تا مهارت های خود را به روشی سیستماتیک تقویت کنند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این توافقنامه توسط مدیر عاملان دو شرکت مذکور به امضا رسید.

بلافاصله بعد از توافق اولیه، 265 نفر استخدام می‌شوند. این برنامه بر اساس استانداردهای بین‌المللی توسط مؤسسه مدیریت منشور انگلستان برای اصلاح مهارت‌های رهبری و توانمندسازی پرسنل OQ در نقش‌های میانی و ارشد طراحی شده است.

OQ با مشارکت با یک شرکت محلی که با همتایان بین‌المللی خود پیوند دارد، خود را به عنوان کاتالیزوری برای تقویت همکاری‌های ارزشمند بین نهادهای محلی و بین‌المللی متخصص در آموزش و گسترش حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط در عمان معرفی کرد.

این همکاری با فراهم کردن دسترسی به تجربیات ضروری، تسهیل تبادل دانش، و امکان مشارکت در برنامه‌های صلاحیت مستمر که مطابق با استانداردهای بین‌المللی است، شرکت‌های کوچک و متوسط را توانمند می‌سازد. این سیستم پشتیبانی جامع تضمین می‌کند که شرکت‌های کوچک و متوسط در عمان منابع لازم را برای پیشرفت و برتری در زمینه‌های مربوطه خود دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

امضای این توافقنامه برای احراز صلاحیت 800 نفر از افراد ما یک گام حیاتی است که نشان دهنده تلاش OQ در توسعه منابع انسانی است. اشرف بن حمد المماری، مدیر ارشد اجرایی، فناوری و فرهنگ در OQ گفت: این تلاش مهم به پیشرفت عملیات ما کمک و تضمین می‌کند که ما در جریان آخرین پیشرفت ها و الزامات در زمینه خود هستیم.

OQ تاکید زیادی بر توسعه منابع انسانی از طریق سیستم جامع برنامه های آموزشی دارد. این برنامه‌ها طیف گسترده‌ای از مهارت‌های فنی، رهبری و کسب‌وکار و همچنین ویژگی‌های شخصی را در بر می‌گیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *