تقدیر از خدمات ده ساله محسن ضرابی در اتاق مشترک ایران و عمان

از تلاش های 10 ساله محسن ضرابی، رئیس پیشین اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان که به رشد تجارت دو جانبه کمک موثری داشت، تقدیر شد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از روابط عمومی اتاق مشترک ایران و عمان, در ادامه همایش و نشست تجاری ایران و عمان که با حضور روسای اتاق های بازرگانی دو کشور و رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان و رییس شورای بازرگانی عمان و ایران برگزار شد, غلامحسین شافعی و فیصل الرواس, به پاس خدمات 10 ساله محسن ضرابی، رئیس پیشین اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان که به رشد تجارت دو جانبه کمک موثری نمود، از وی تقدیر کردند.

غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران در این مراسم, ضمن اشاره به خدمات قابل تحسین محسن ضرابی در شناسایی و احصا موانع تجاری دو کشور, برقراری ارتباط پویا و موثر با مقامات اقتصادی دو کشور در تسهیل تجارت خارجی و فراهم ساختن زیرساخت های اقتصادی مورد نیاز  و نیز برنامه محوری و هدفمندی ساختاری ایجاد شده در اتاق مشترک که رضایتمندی اعصای اتاق مشتزک و فعالان اقتصادی دو کشور را بدنبال داشته, ابراز امیدواری کرد، این روند در دوره جدید ادامه یابد.

در ادامه فیصل الرواسی رییس اتاق عمان نیز گفت:  رشد اقتصادی فزاینده ایران و عمان مرهون تلاش ها و‌ برنامه ریزی آقای محسن ضرابی است و از زحمات ده ساله وی تقدیر و تشکر کرد .

گفتنی است, قیس الیوسف, وزیر صنعت و تجارت عمان نیز, در تماس تلفنی با محسن ضرابی, ضمن تشکر از خدمات ارزنده وی در مدت حضور خود در کسوت ریاست اتاق مشترک بیان داشت, حضور ایشان, برنامه ریزی ها و پیگیری های مستمر وی نقش مهمی در رشد مناسبات تجاری دو کشور داشته و دولت و بخش خصوصی عمان هیچگاه زحمات وی را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *