اجرای زنده کمدین بریتانیایی در مسقط

استندآپ کمدین، نویسنده، بازیگر و مجری رادیو و تلویزیون بریتانیایی جیسون منفورد در تاریخ 11 می در البوستان پالاس اجرای زنده خواهد داشت. شرکت تبلیغاتی مک گلوبال اعلام کرد که منفورد را به مسقط خواهد آورد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، جیسون منفورد بیش از 200 در سراسر بریتانیا و ایرلند اجرا کرده است. مسئولان ذی‌ربط عمانی از ساکنان مسقط دعوت کردند تا در این برنامه مفرح شرکت کنند.

این استند آپ کمدین در برنامه‌های تلویزیونی متعددی نظیر 8 گربه از 10 تا، وان شو و اِ کوئزشن آو اسپورت ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

راب مک‌اینتاش، مدیر اجرایی مک گلوبال گفت: «آماده خندیدن به اجرای منفورد باشید. او یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های روی کره زمین است. از همه ساکنان مسقط دعوت می‌شود تا در اجرای او شرکت کنند و نمایش خنده‌دار او را برای یک شب شاهد باشند. مطمئناً، روزی فراموش‌نشدنی برای همه رقم خواهد خورد.»

منفورد کار خود را در سال 1999 در شهر منچستر آغاز کرد. در حالی که او یک شغل معمولی داشت، موفق شد در روزی که مجری اصلی یکی از برنامه‌ها موفق نشده بود خودش را به برنامه برساند، روی ایر برود و این سرآغاز کار کمدی منفورد بود . وی سابقه دریافت جایزه معتبر کمدین سال را هم در کارنامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *