معرفی وبسایت‌های خرید آنلاین محبوب عمان

عمان مراکز خرید متعددی دارد که می‌توان جهت رفع نیازها به آن‌ها مراجعه کرد.

به گزارش عمان جنس، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و سایر اقلام مورد نیاز خانواده‌ها و اشخاص در مراکز و بازارهای عمان یافت می‌شوند. در هر صورت، اگر ترجیح می‌دهید در خانه بمانید، جای نگرانی نیست! چون آنلاین شاپ‌های زیادی در عمان در دسترس هستند.

درست متوجه شدید! انواع محصولات را می‌توانید در مراکز خرید آنلاین عمان تهیه کنید… هر زمان و هر کجا که اراده کنید! برخی از این آنلاین شاپ‌ها در عمان مستقر هستند و برخی دیگر در کشورهای نزدیک (مثل امارات متحده عربی) و حتی دور (مثل بریتانیا و چین) خدمات ارائه می‌کنند. با این حال، همه آن‌ها در خاورمیانه شعبه دارند و البته، تمام کالاها را در خاک عمان به مشتریان تحویل می‌دهند. در ادامه این مطلب، به برترین مراکز خرید کشور عمان اشاره می‌شود:

1- Amazon.ae: آمازون در کل دنیا محبوب است و مشتریان در خاک عمان می‌توانند از طریق سایت Amazon.ae اقدام کنند. این فروشگاه آنلاین دارای بیش از 30 دسته بندی محصول مانند مد، کتاب، لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر است.

سایت آمازون به زبان‌های عربی و انگلیسی در دسترس است. بنابراین، ثبت سفارش برای ملیت‌های مختلف آسان است. قیمت‌ها هم به ریال عمان نمایش داده می‌شوند تا بتوانید سفارش‌تان را سریعاً به همراه هزینه و زمان تحویل محاسبه کنید.

2-  Cleopatra Web: کلئوپاترا وب یک خرده فروش آنلاین پیشرو در عمان است. کسانی که خواهان خرید سریع‌السیر لوازم الکترونیکی (مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کنسول‌های بازی و تلویزیون)، محصولات زیبایی، جواهرات، ساعت و بسیاری از موارد دیگر هستند، می‌توانند از این وبسایت دیدن کنند.

از جمله برندهای الکترونیکی معروفی که در کلئوپاترا وب خواهید یافت عبارتند از: آلکاتل، آمازون، اپل، کانن، دل، گوگل، هیتاچی، اچ پی، هوآوی، جی‌بی‌ال، نوکیا، پاناسونیک، فیلیپس، سامسونگ، شارپ، سونی، توشیبا، ویوو و یاماها.

مارک‌های لاکچری مانند گوچی، باس، ورساچه هم در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

3- Jazp: یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین پیشرو در خاورمیانه جازپ است. بیش از 500 برند معتبر در این وبسایت عمانی فعال هستند. تلفن‌های همراه اپل، سامسونگ و شیائومی به همراه برندهای مختلف لپ‌تاپ‌های بازی، نوت‌بوک‌ها، بلندگوها، یخچال‌ها و تلویزیون‌های هوشمند در جازپ دسترس هستند. بسیاری از لوازم آشپزخانه از قبیل همزن دستی و برقی، قهوه ساز، سرخ‌کن و … را در این آنلاین‌شاپ خواهید یافت.

جازپ در بخش محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، تجهیزات پزشکی، انواع عطر و ادکلن هم فعالیت دارد. محصولات مخصوص نوزادان از قبیل کالسکه، اسباب بازی، لباس کودک، پوشاک و سایر لوازم جانبی مرتبط در دسترس هستند.

4- Jollychic: جولی شیک یکی از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک است که محبوبیت زیادی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا دارد. لباس، کیف، کفش، لوازم کودک، لوازم الکترونیکی و بسیاری از موارد دیگر را در این آنلاین شاپ خواهید یافت. جولی شیک خدمات 24 ساعته از طریق تلفن، ایمیل یا چت آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد.

جولی شیک با بیش از 3 هزار و 500 کارمند، در اردن، عربستان سعودی، ترکیه، چین، ایالات متحده آمریکا و امارات شعبه دارد.

5- Mumzworld: ممز ورلد در سال 2011 راه‌اندازی شد. علت تأسیس ممز ورلد، ایجاد تجربه خرید آنلاین خوشایند برای متقاضیان بود. ممز ورلد بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش لوازم نوزاد در خاورمیانه است.

مامز ورلد محصولاتی را برای نوزادان، کودکان نوپا، کودکان و نوجوانان نیز ارائه می‌دهد. آنها لباس، لوازم جانبی کودک، تجهیزات مهد کودک، محصولات حمام، کتاب، وسایل مسافرتی و خیلی چیزهای دیگر دارند!

6- Namshi: نمشی در دوبی مستقر است و یکی از بزرگترین آنلاین شاپ‌های مد و فشن در خاورمیانه به شمار می‌رود. آخرین روندهای مد برای مردان، زنان و بچه‌ها در نمشی عرضه می‌شود.

برندهای مشهور بین‌المللی مثل ریبوک، فیلا، منگو، پوما، مینوتی، آدیداس، آلدو، دی‌کی‌ان‌وای، جک اند جونز، تامی جینز، ترندیول و امریکن ایگل در نمشی موجود هستند.

کیف، کمربند، جواهرات، روسری، عینک آفتابی، ساعت و سایر لوازم جانبی از برندهای مشهور کاسیو، کوچ، مایکل کورس، ری-بن و سواچ عرضه می‌شوند.

7- NEXT: نکست یکی از بزرگترین خرده‌فروشی‌ها در بریتانیا با سابقه 30 ساله است. نکست بزرگترین خرده فروشی الکترونیکی مد در اروپا است.

8- OpenSooq: اوپن سوق بیش از 2 میلیارد بازدید ماهانه دارد و در صدر پلتفرم‌های خاورمیانه است. اوپن سوق در سال 2008 راه‌اندازی شد که خریداران و فروشندگان کالاها به راحتی می‌توانند در آن ثبت نام کنند.

بیش از 120 کتگوری و محصول مثل لوازم الکترونیکی، مبلمان، تلفن همراه، بازی‌های ویدئویی، کتاب، مجلات، خودرو، پوشاک و … در اوپن سوق موجود هستند.

اوپن سوق در حال حاضر در 19 کشور از جمله عمان، الجزایر، بحرین، مصر، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، موریتانی، مراکش، فلسطین، قطر، عربستان سعودی، سودان، سوریه، تونس، امارات و یمن فعالیت می‌کند.

9- OurShopee: یکی دیگر از پلتفرم‌های خرید آنلاین پیشرو در منطقه، اور شاپی است که در عمان، بحرین، کویت، قطر و امارات متحده عربی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اور شاپی OurShoppe طیف گسترده ای از محصولات را در دسته بندی‌های زیر ارائه می‌دهد: مراقبت از نوزاد و مادر، لباس و کیف، عینک و ساعت، گل و گیاه، بازی و لوازم جانبی، بهداشت و زیبایی، لوازم خانگی، مبلمان منزل، آشپزخانه و غذاخوری، لپ تاپ، رایانه، موبایل، تبلت، ورزش و تناسب اندام، لوازم‌التحریر و اداری، سوپرمارکت، ابزارآلات، سخت افزار، اسباب بازی و … .

10- Sivvi: سیفی یک فروشگاه آنلاین مستقر در دبی است که دارای مارک‌های مد برای مردان، زنان و کودکان است. در این وبسایت، لباس، کفش، کیف، اکسسوری، محصولات زیبایی و مبلمان خواهید یافت.

آدیداس، کالوین کلین، گس، کیکو میلانو، نایک، پوما، تد بیکر لندن و ورو مودا از جمله برندهای مشهور فعال در سیفی به شمار می‌روند.

11- ZARA: زارا یک شرکت مد اسپانیایی است که جدیدترین ترندهای لباس، کفش و اکسسوری را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می‌دهد. لباس، کت و شلوار، لباس بافتنی، دامن، شلوار جین، کفش، کیف، لباس شنا، لباس زیر، عطر و بسیاری از موارد دیگر در زارا عرضه می‌شوند.

12- Talabat: این فروشگاه آنلاین مواد غذایی هم عرضه می‌کند. در واقع، طلبات یک سرویس سفارش آنلاین غذا است که در عمان، بحرین، کویت، قطر، عربستان سعودی و امارات در دسترس است.

با بهره‌گیری از طلبات می‌توانید طیف وسیعی از غذاها در رستوران‌ها مختلف را انتخاب کنید. این پلتفرم معمولاً تخفیف و تبلیغات ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

سخن پایانی

هر نوع خریدی که داشته باشید، نمی‌توان انکار کرد که نیاز به یک آنلاین شاپ باکیفیت و مورد اعتماد حس می‌شود. وبسایت‌های ذکرشده در بالا قطعاً در طول اقامت‌تان در عمان به شما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *