رونمایی از ویلاهای لاکچری جنان در منطقه الموج مسقط

از جزیره خصوصی جنان در منطقه الموج مسقط رونمایی شد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور، این مجموعه خصوصی متشکل از 43 ویلای لوکس پنج و شش خوابه است که در کنار یک دریاچه قرار دارد. در کنار این دریاچه، یک پارک سرسبز نیز احداث شده است که آرامش مطلق را به مسافران و ساکنان منتقل می‌کند.

ویلاهای جزیره جنان فرصتی برای خانواده‌ها هستند تا برای چند روز هم که شده، از زندگی روزمره‌شان فاصله بگیرند و با طبیعت پیوند بخورند. به علاوه، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی در این منطقه قرار دارد.

این جزیره که از طریق یک جاده به منطقه شلوغ غدیر مسقط متصل می‌شود، به الموج مارینا، کافه‌ها و رستوران‌های لوکس دیگر دسترسی داررد. به علاوه، زمین گلف حرفه‌ای الموج و هتل 5 ستاره سنت رجیس کمپینسکی در نزدیکی این ساحل واقع شده‌اند.

سوئیت‌های این ساحل در سه سبک ویلا ساخته شده‌اند که هر کدام، به تنهایی، نمادی از تجمل، راحتی و آسایش محسوب می‌شوند. تمام سوئیت‌ها با ورودی‌های بزرگ، دیوارهای شیشه‌ای، دفتر کار، حمام اختصاصی به سبک اسپا، استخر، گاراژ، آشپزخانه و کمد دیواری هستند.

کسانی که به دنبال سبک زندگی آرام، نوشیدن قهوه و چای در تراس‌های فراخ و زیبا و قدم زدن در دل طبیعت هستند، نباید این مجموعه را از دست بدهند. سوئیت‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که هم برای تفریح مناسب هستند و هم می‌توان از آن‌ها برای مراسم‌های ویژه و تشریفات خاص استفاده کرد.

در جزیره جنان عمان، 18 ویلای شش خوابه تحت عنوان «آلایا» به چشم می‌خورد که همگی در مساحتی به اندازه 906 متر مربع با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد رو به سوی دریاچه قرار دارند. ویلاهای مشرف به باغچه، وجود وسایل تفریح و سرگرمی، یک آسانسور، یک سوئیت پنت هاوس و پارکینگ سرپوشیده از دیگر امکانات آلایا هستند.

مجموعه دوم شامل 17 ویلای 5 خوابه تحت عنوان آمارا در مساحتی بیش از 455 متر مربع به اضافه پارکینگ برای حداکثر سه ماشین و محل اسکان راننده است.

از نظر مسئولان منطقه الموج مسقط، گردشگران داخلی و بین‌المللی عمدتاً منطقه الموج را محلی برای تفریحی، سرگرمی، بازی و حتی کار می‌دانند.

در حال حاضر، بیش از 8 هزار نفر در منطقه الموج زندگی می‌کنند.

هدف از تأسیس جزیره جنان در الموج، جذب گردشگرانی است که خواهان تجربه کردن یک زندگی خصوصی لاکچری و منحصربه‌فرد به مدت چند روز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *