آمادگی هتل پلازای صلاله برای میزبانی از گردشگران

در حالی که منطقه ظفار برای عید فطر و فصل خریف آماده می شود، صلاله آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و بین‌المللی است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور،در میان این هیجان، هتل و ریزورت پلازا درهای خود را به روی گردشگران در قلب شهر به طور کامل باز کرده است. صلاله شهری زیبا و مملو از شگفتی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی، با گذشته‌ای رنگارنگ، حال جذاب و آینده ای امیدوارکننده است.

این گزارش می افزاید: طیف وسیعی از امکانات درجه یک، از جمله یک استخر شنای کامل، هر گردشگری را محسور خود می‌کند. انتظار می‌رود این هتل  166 اتاقی که مجهز به سوئیت‌های لوکس، اتاق کنفرانس و سایر امکانات رفاهی است، پتانسیل گردشگری صلاله را ارتقا دهد و بازدیدکنندگان بیشتری را از داخل و خارج از عمان جذب کند.

هتل پلازا که به لحاظ استراتژیک در نزدیکی مرکز تجاری سعاده و تنها 7 کیلومتر در فاصله با فرودگاه بین المللی صلاله قرار دارد، جزء مهمی برای تنوع بخشیدن به بخش گردشگری محسوب می‌شود. 166 اتاق این هتل با طراحی زیبایی، مجهز به خدمات و امکانات رفاهی قابل اعتماد، تجربه‌ای بی نظیر از نظر راحتی و آسایش را برای مهمانان ارائه می‌کنند.

این ملک دارای امکانات متنوعی مانند اتاق جلسه، اتاق ضیافت، اتاق کنفرانس، منطقه مخصوص کودکان، رستوران خانوادگی، رستوران اصلی، کافی شاپ، مرکز تجاری، فروشگاه‌های متنوع، استخرهای بزرگ برای آقایان و بانوان، سونای بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، حمام مراکشی، پارکینگ بزرگ، نمازخانه و خشک‌شویی بزرگ است.

اتاق‌های هتل دارای مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مانند Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، تخت‌های تاشو، و یک صفحه لمسی برای کنترل نور و دمای اتاق هستند. همچنین، جاذبه‌های منطقه فاصله زیادی با هتل ندارند.

به طور خلاصه، هتل پلازای صلاله آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران و مسافران تجاری و تفریحی در محیطی دلباز و مجهز است.

بدون شک، بازدیدکنندگان از صلاله، محو زیبایی، مهمان‌نوازی مردم و تاریخ غنی منطقه خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو اتاق در هتل می‌توانید با شماره +968 9475 8101 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *