برگزاری هجدهمین دوره هفته طراحی و ساخت عمان

هجدهمین دوره هفته طراحی و ساخت عمان توسط سید اسعد بن طارق بن تیمور السعید، معاون نخست وزیر در امور بین الملل روز یکشنبه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های عمان  افتتاح شد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این رویداد – که با صنعت پر رونق ساخت و ساز ساختمان، طراحی و املاک و مستغلات هماهنگ است – از دوشنبه تا چهارشنبه میزبان نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های مختلف رایگان خواهد بود.

این رویداد تحت حمایت وزارت مسکن و شهرسازی و با مشارکت انجمن املاک و مستغلات عمان برگزار می‌شود.

هفته طراحی و ساخت عمان با ارائه یک پلتفرم تجاری غنی به شرکت کنندگان، بینش هایی را در مورد آخرین روندها و پیشرفت‌های این بخش و همچنین فرصت های بی نهایت برای تعامل یک به یک با تصمیم گیرندگان و افزایش تعاملات تجاری در این زمینه ارائه می‌دهد.

نمایشگاه املاک و مستغلات عمان که با هفته طراحی و ساخت عمان در همکاری نزدیک است، توسعه دهندگان املاک، سرمایه گذاران واجد شرایط، نمایندگان کلیدی مقامات منطقه‌ای و سایر ارائه دهندگان خدمات را گرد هم می‌آورد.

دکتر خلفان بن سعید الشویلی، وزیر مسکن و شهرسازی، در توضیح این رویداد گفت: «ما واقعاً خوشحالیم که میزبان رویدادی در چنین مقیاسی هستیم که بخش ساخت و ساز، طراحی و املاک را رونق می‌دهد. در حالی که هفته طراحی و ساخت عمان یک پلتفرم حیاتی برای کسانی است که در این صنعت هستند که همچنین نشان دهنده تغییر کیفی است که این بخش در طول سال ها شاهد بوده است.»

یکی دیگر از نقاط عطف این رویداد، برگزاری جلسات مختلف است که بینش‌هایی را در مورد استراتژی فضاها در عمان و استراتژی املاک و مستغلات عمان و تأثیر آنها بر محیط سرمایه گذاری و صنعت ساخت و ساز در این کشور ارائه می‌دهد. این جلسات همچنین موضوعاتی مانند آینده املاک و مستغلات در عمان، تحول دیجیتال و متاورس، مجتمع‌های گردشگری یکپارچه، و امور مالی و ارزیابی املاک و مستغلات را پوشش می‌دهند.

در نمایشگاه املاک و مستغلات عمان، تمام غول‌های این حوزه حضور خواهند داشت تا تعاملات تسهیل پیدا کنند و خریداران بالقوه شناسایی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *