همکاری جدید شرکت عمانی خدمات انرژی ابراج با شرکای بین‌المللی

شرکت خدمات انرژی ابراج، رهبر بازار بخش حفاری و اکتشاف نفت و گاز در عمان، یک قرارداد استراتژیک با شورون عربستان سعودی و شرکت نفت خلیج کویت امضا کرد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، هدف از این توافق، افزایش فرصت‌های دوطرفه در زمینه حفاری و استخراج نفت به مدت پنج سال است. سه سکوی حفاری در پروژه میدان نفتی وفرا، واقع در منطقه بی طرفِ عربستان سعودی و کویت به زودی ساخته خواهند شد.

در این مشارکت استراتژیک، نقش شرکت عمانی ابراج بسیار برجسته است. این همکاری فرصتی را برای گسترش مجموعه خدمات، تبادل تجربیات و اتخاذ بهترین شیوه‌ها در زمینه حفاری، پایداری و فناوری فراهم می‌کند.

سیف الحمامی، مدیر عامل شرکت خدمات انرژی ابراج با اشاره به اهمیت این مشارکت گفت: «ما خوشحالیم که شراکت راهبردی خود را با شورون عربستان سعودی و شرکت نفت خلیج کویت اعلام می‌کنیم و بر تعهد خود برای گسترش فعالیت‌هایمان در خاورمیانه و شمال آفریقا تاکید می‌کنیم. شرکت ما در کشورهایی مثل کویت، عربستان سعودی و الجزایر فعالیت دارد و ناوگان‌های فوق پیشرفته حفاری در قالب قراردادهایی بلند مدت به نواحی مورد توافق این کشورها ارسال کرده است.»

وی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش افزود: «25 دکل حفاری 5 دکل نگهداری چاه که طبق آخرین سیستم دنیا کار می‌کنند، در اختیار مشتریان‌مان در کویت، عربستان سعودی و الجزایر قرار داده شده است.»

شرکت ابراج اخیراً سهامش را در بورس و اوراق بهادار مسقط عرضه کرد. این اقدام در راستای تسهیل فرصت‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همگام با چشم انداز 2040 عمان با هدف افزایش مشارکت بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف اقتصادی در سطح ملی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *