نخستین منطقه تجاری-ساحلی خاورمیانه در خلیج الموج مسقط راه اندازی شد

مراسم افتتاحیه منطقه تجاری-ساحلی الموج چند رو قبل در هتل مسقط برگزار و گروهی از تجار سرشناس عمانی به معرفی این منطقه پرداختند.

به گزارش عمان چنس، منطقه تجاری الموج یک منطقه منحصر به فرد است که در کناره اقیانوس واقع شده و دفاتر تجاری واقع در داخل ساختمان های آن، دیدی بی نظیر از کوهستان دارند. منطقه تجاری الموج در زمینی به وسعت 39 هزار متر مربع احداث و به دو ناحیه تقسیم شده که در هر ناحیه نیز هشت ساختمان تجاری احداث شده اند.

بنا بر این گزارش، الموج یکی از 100 منطقه تجاری برتر جهان است که در کنار ساحل قرار گرفته است. این منطقه موقعیتی بسیار بی نظیر دارد که در هیچ جای خاورمیانه دیده نمی شود.

به گفته بازرگانان عمانی، ساکنان منطقه الموج منظره ای لذت بخش از اقیانوس پیش رو خواهند داشت. علاوه بر این، وسایل رفت آمد به بخش توریستی و تفریحی منطقه نیز برای آن ها مهیاست.

ساختمان های منطقه الموج که طبق استانداردهای گرید A ساخته شده اند از یکدیگر جدا هستند ولی از طریق باغ های سرسبز و زیبا به یکدیگر راه دارند. به این ترتیب یک شبکه تجاری ایجاد می شود که افراد می توانند به راحتی به یکدیگر دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *