قهرمانی دختر خردسال عمانی در رقابت‌های بین‌المللی قطر

تالیا منیر الرواحی از تیم ملی تنیس روی میز دختران عمان در رده سنی زیر 11 سال موفق به کسب مدال طلا در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز قهرمانی قطر شد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، این مسابقات از 27 تا 30 ژانویه در سالن ورزشی لوسیل دوحه برگزار و تالیا منیر الرواحی در فینال رقابت‌ها موفق به شکست نماینده قطر با نتیجه 0-3 شد.

این اولین موفقیت رسمی تالیا الرواحی در سطح بین المللی از زمان ورود او به دنیای تنیس روی میز است. وی استعداد خود را در بسیاری از مسابقات ثابت کرده و در بسیاری از مسابقات بین المللی در گذشته عملکرد مطلوبی به ثبت رسانده است.

تالیا تمرینات فشرده‌ای را زیر نظر مربی ایرانی‌اش، امید شمس شهربابکی گذرانده است. این تمرینات با کیفیت زیر نظر مربی ایرانی بود که باعث شد او در مسابقات قهرمانی دوحه مدال طلا را کسب کند.

شایان ذکر است که همین یک هفته پیش مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پیشکسوتان جهان تحت عنوان مسقط 2023 در در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های عمان برگزار شد.

عبدالله بامخلیف، رئیس انجمن تنیس روی میز عمان از روند برگزاری رقابت‌ها ابراز رضایت کرد. وی افزود: «امیدواریم میزبانی سایر رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز را هم به عهده بگیریم. در مسابقات مسقط 2023 شاهد حضور پیشکسوتانی از اقصی نقاط دنیا در عمان بودیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *