شب‌های مسقط؛ تفریح و سرگرمی در باغ نسیم

این روزها، گشت و گذار با خانواده در باغ نسیم تبدیل به یکی از الزامات شب‌های مسقط شده است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، بنا بر اعلام یکی از مقامات شهرداری مسقط، رویدادهای باغ نسیم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمام سلیقه‌ها را پوشش دهند.

«یکی از رویدادهای خاص باغ نسیم، نمایشگاه مصرف کنندگان است که با استقبال عمانی‌ها و اتباع سایر کشورها روبه‌رو شده است. بیش از 50 تولیدکننده عمانی کوچک و متوسط در غرفه‌های این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند تا انواع لوازم خانگی دستی، پوشاک و سایر لوازم جانبی را به فروش برسانند.»

محصولاتی از یمن، سوریه و ترکیه مثل عسل طبیعی، ادویه عربی و صنایع دستی مختلف نیز در نمایشگاه مصرف کنندگان به فروش می‌رسند.

فعالیت‌ها در اینجا به اتمام نمی‌رسند و رویدادهای متنوعی برای کودکان هم تدارک دیده شده‌ است. یکی از بازدیدکنندگان در مصاحبه با مسقط دیلی گفت: «با فرزندانم به اینجا آمدم تا از تئاترهای زنده عکس بگیریم. بعد هم می‌خواهیم سراغ نمایش‌های آکروباتیک برویم. فرزندانم عاشق نمایش کارتونی ماداگاسکار بودند. شخصیت‌های جالب و خنده‌دار در آن نمایش نقش ایفا می‌کردند. نکته دیگر اینکه برای ورود، هیچ هزینه‌ای پرداخت نکردیم.»

یکی دیگر از جذابیت‌های باغ نسیم که بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته، حضور عروسک‌های شخصیت‌های کارتونی و قدیمی و جدید در اقصی نقاط باغ است. بسیاری از بازدیدکنندگان درخواست تمدید یک ماهه‌ی رویدادهای شب‌های مسقط را داده‌اند.

از نظر کارشناسان و بازدیدکنندگان، شب‌های مسقط بهترین فرصت برای خانواده‌ها است تا از کنار هم بودن لذت ببرند و لحظات به یادماندنی ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *