برگزاری فستیوال ماجراجویی صحرایی در استان شرقیه شمالی

وزارت میراث و گردشگری عمان، در راستای اقدامات مرتبط با رونق گردشگری در این کشور،روز یکشنبه جشنواره ماجراجویی صحرا را در شهر بدیه واقع در استان شرقیه شمالی برگزار خواهد کرد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، یکی از مقامات وزارت میراث و گردشگری گفت: «انواع فعالیت‌های ورزشی، سرگرمی و فرهنگی در این جشنواره برگزار خواهند شد. هدف اصلی، جذب گردشگران و علاقه‌مندان به گشت و گذار و کاوش در دل کویر و ریگ‌های استان شرقیه شملی است. از سوی دیگر، گردشگری زمستانی در شرقیه شمالی و ولایت بدیه جان تازه‌ای می‌گیرند و گردشگران داخلی و خارجی هم تشویق به حضور در این استان می‌شوند.»

برگزاری بالون سواری، پاراگلایدر، اتومبیل‌سواری، فعالیت‌های سرگرمی برای کودکان و مسابقات چالشی و استقامتی در دستور کار جشنواره قرار دارند.

بر پایه این گزارش، جشنواره‌های دیگری هم در ادامه‌ی سال در عمان با هدف ترویج گردشگری و میراث فرهنگی این کشور، تقویت جایگاه عمان در نقشه گردشگری و ایجاد اشتغال برای کسب و کارهای کوچک برگزار خواهند شد.

یاد آور می شود کشور عمان بین ماه‌های اکتبر تا مارس که اوج زمستان است، هوای مطلوبی دارد و گردشگران هم ترجیح می‌دهند در این بازه زمانی به عمان سفر کنند تا هم از طبیعت و هم از آب و هوای مطلوب آنجا لذت ببرند.

جشنواره یاد شده تا سوم فوریه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *