برگزاری همایش «عصر جدید کار» در عمان

وزارت کار عمان، با همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی عمان موسوم به OSHRM، کنفرانس سالانه «عصر جدید کار» را ماه آینده برگزار خواهد کرد تا به جنبه‌های مختلف توسعه منابع انسانی در عمان پرداخته شود.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، یکی از مسئولان این وزارتخانه با بیان اینکه این کنفرانس از 7 تا 9 فوریه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های عمان برگزار می‌شود، افزود: «ششمین کنفرانس سالانه با هدف توسعه نیروی انسانی عمان و افزایش سرمایه انسانی این کشور برگزار می‌شود.»

دکتر غلیب الحسنی رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی عمان،گفت: «اهمیت این کنفرانس در چارچوب پیشرفت و شکوفایی بخش منابع انسانی است که در تلاش برای تحقق آرمان ها و چشم انداز دولت برای این بخش است. به این ترتیب، باید آینده جدیدی برای کشور عمان متصور باشیم.»

یکی از موضوعات بسیار مهمی که مورد بحث قرار خواهد گرفت، «آینده نیروی کار و محل کار این نیروی کار» خواهد بود.

این کار از طریق میزگردها و ارائه مقاله انجام می‌شود تا آخرین نوآوری‌ها، روندها و راه حل‌های خلاقانه در توسعه سرمایه انسانی به نمایش گذاشته شود.

دکتر محمد النجار، مدیر کل آموزش وزارت کار اعلام کرد: «بخش منابع انسانی در عمان مورد توجه زیادی از سوی دولت قرار گرفته است، چون این مقوله محور اصلی هر گونه توسعه و پیشرفت است.»

وی با بیان اینکه انجمن مدیریت منابع انسانی عمان یکی از محورهای اساسی حوزه اقتصاد در عمان به شمار می‌رود، افزود: « وزارت کار مطابق با چشم انداز 2040 عمان در حمایت از سازمان های غیرانتفاعی در این بخش فعالیت می کند و تفاهم نامه های همکاری زیادی برای آموزش کادر ملی امضا کرده است..
این مقام مسئول یادآور شد: انجمن مدیریت منابع انسانی عمان یکی از الگوهای مهمی است که همگام با روند توسعه و شکوفایی مدیریت منابع انسانی پیش می‌رود.

همچنین محمد المیمانی، عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت منابع انسانی عمان ، از برگزاری ک مراسم «جوایز انجمن مدیریت منابع انسانی عمان» خبر داد و گفت: در این مراسم، هشت جایزه در سه بخش اهدا خواهد شد.

جوایز در دسته «موسسات» شامل «جایزه مؤثرترین مؤسسه در طول همه‌گیری کووید-19»، «بهترین ابتکار منابع انسانی در طول همه‌گیری کووید-19»، «جایزه کسب‌وکار تأثیرگذار با همسویی تجزیه و تحلیل داده‌ها در طول همه‌گیری کووید-19» و «جایزه کسب و کار تاثیرگذار در طول همه گیری کووید-19» خواهند بود.

در رده «کسب و کار»، جوایز تعریف شده شامل «جایزه رهبری»، «بهترین متخصص منابع انسانی مؤثر در طول جایزه همه‌گیری کووید-19 و «جایزه مؤثرترین مدیر عامل در طول همه‌گیری کووید-19» خواهد بود.

دسته سوم – که به پژوهش اختصاص دارد – شامل «جایزه بهترین تحقیقات مرتبط با منابع انسانی در طول همه گیری کووید-19» است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *