عمان جدال ثانیه ها را به عراق واگذار کرد

شب رویایی سرخ ها در فینال جام خلیج فارس با گل ثانیه های پایانی میزیان خراب شد،تا هواداران عمانی از سامبای خلیج در شب های سرد زمستان محروم بمانند.

به گزارش عمان چنس سرخ ها ( لفب تیم ملی فوتبال عمان) امشب در حالی پای به ورزشگاه بصره برای دیدار پایانی جام خلیج فارس گذاشتند که با وجود جو سنگین ورزشگاه و حضور پر تعداد عراقی ها بر روی سکوها و خارج از ورزشگاه،امیدوار به پیروزی در این مسابقه بودند همچنان که ثانیه های آخر تا مرز رستگاری رفتند اما ثانیه ها همانقدر که برای ساکنین سواحل دریای عمان ارزشمند بود برای مردان دجله و فرات نیز حکم کیمیا را داشت تا در نهایت این بازیِ مهیج و جذاب به نفع مردانِ تیم میزبان پایان یابد.

عراقی‌ها که از شرایط میزبانی بیشترین بهره را می گرفتند،در دقیقه ۲۴ با گل ابراهیم بایش پیش افتادند، اما جنگجویانِ سرخ در ثانیه‌های پایانی دقیقه ۹۸ علی‌رغم تشویق شدید هواداران میزیان گل مساوی را را از روی نقطه پنالتی توسط الیحیایی به ثمر رساندیدند تا وقت های اضافه داستان مهیجی را برای دو تیم به انتظار بنشیند.جالب اینکه سرخ ها در دقیقه ۸۴ یک‌پنالتی را خراب کرده بودند و گل کردن پنالتی ثانیه های آخر روحیه بسیاری می طلبید اما جنگجویان عمانی موفق به گل کردن این پنالتی شدند شاید بتوانند جام قهرمانی را لمس کنند.

عطوان کاظم در دقیقه ۱۱۶ با گل کردن پنالتی ،جواب پنالتی الیحیایی را داد تا ۴ دقیقه مانده به پایان بازی عراق خود را قهرمان بداند.
این شطرنج فوتبالی اما در یک دقیقه به پایان بازی دوباره به تساوی کشانده شد و المالکی شاگردان برانکو را با گل دقیقه ۱۱۹ خود امیدوار نگه داشت.
در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی برای ضیافت پنالتی ها بودند این مناف یونس بود که تیر خلاص را به سامبای خلیج فارس زد تا رقصِ سرخ ها کنار سواحل خلیج فارس به فرصتی دیگر موکول شود.

عمان در حالی بازی را واگذار کرد که مالکیت توپ ۶۲ درصدی داشت و دو بار توانست در واپسین ثانیه ها به بازی برگردد.

حضور در فینال جنجالی جام خلیج فارس قطعا چراغ راه عمانی ها در ادامه راهی خواهد بود که برانکو برای آنها ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *