برگزاری شوروم دائمی محصولات ایرانی در مسقط عمان

شوروم عمان

احساس نیاز و کمبود برخی از محصولات ایرانی در کشور عمان سبب شده تا شورومی دائمی در این کشور برگزار شود. صاحبان کسب‌وکار می‌توانند محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون  حضور واسطه در این نمایشگاه عرضه کنند.

به گزارش عمان چنس، شورومی دائمی در مسقط عمان از تاریخ 22 دی ماه توسط موسسه فکر برتر در حال برگزاری است که 40 سفیر از کشورهای مختلف در این شوروم حضور پیدا می‌کنند. صاحبان تمامی کسب‌وکارها می‌توانند با حضور در این شوروم ضمن حذف واسطه‌ها با مقامات و بازرگانان قرارداد ببندند.

تمامی کسب‌وکارها در همه صنایع مانند مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، ساختمان و غیره می‌توانند در این شوروم حضور داشته باشند. هفته اول حضور در این شوروم کاملا رایگان خواهد بود و متقاضیان فقط هزینه‌ای معادل 35 میلیون تومان برای هتل، پرواز و حمل بار می‌پردازند. اگر کسب‌وکارها از حضور و استقبال در این شوروم راضی باشند می‌توانند قرارداد اجاره ببندند که هزینه هر شلف به ازای هر ماه 30 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

عمان تولیدات زیادی ندارد و به سبب رقابت با دبی بسیاری از محصولات را از کشورهای همسایه وارد می‌کند. کمبود و نبود برخی از محصولات ایرانی در عمان سبب شده تا موسسه فکر برتر مرکز استثمارالدولی را در این کشور تاسیس کند.

این شوروم دارای تاییدیه از سوی اتاق بازرگانی، صنعت‌ومعدن همچنین اتاق اصناف است. این شورم همچنین تاییدیه‌های عمان برای حضور سفرا و وزرا را نیز دریافت کرده است.

موسسه حقوقی فکر برتر

موسسه حقوقی فکر برتر از سال 1392 فعالیت خود را در راستای اخذ اقامت و ثبت شرکت آغاز کرده است. از دیگر فعالیت‌های این موسسه می‌توان به کاهشی کردن هزینه‌های ثبت شرکت در عمان همچنین رایزنی برای اهدای زمین از سوی عمان به بازرگانان اشاره کرد.

بازرگانان در عمان می‌توانند پس از گذشت یکسال از دریافت زمین، پول آن را به صورت اقساط 30 ماهه پرداخت کنند. افراد همچنین می‌توانند در حوزه صادرات و ورادات نیز از این مجموعه مشاوره و راهنمایی دریافت کنند.
صاحبان کسب‌وکار و متقاضیان حضور در شوروم مسقط عمان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه حقوقی فکر برتر مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *