توزیع بیش از 200 هزار وعده غذایی بین نیازمندان عمانی

غذای عمانی

یک انجمن خیریه مستقر در مسقط به نام «نداءالخیر» با همکاری مؤسسه بین‌المللی پروتیویتی عمان بیش از 200 هزار وعده غذایی بین خانواده‌‌‌ها‌ی نیازمند در عمان توزیع کرد.

کمک به ‌‌خانواده‌‌های نیازمند از طریق تهیه وعده‌های غذایی یکی از شرافتمندانه‌ترین امور است که سازمان عمانی نداءالخیر، وظیفه ترویج این دسته از فعالیت‌های بشردوستانه را دارد.

پروتیویتی یک تفاهم نامه با نداء الخیر مبنی بر توزیع وعده غذایی میان فقرا و خانواده‌های محروم امضا کرد.

مجموعاً، 170 جعبه به همراه کیسه‌های آرد و برنج در اختیار 170 خانواده قرار گرفت. به عبارتی، 1020 نفر معادل بیش از 200 هزار وعده غذایی بهره‌مند شدند.

هدف از این پروژه، توزیع میلیون‌ها وعده غذایی جهت کاهش نرخ گرسنگی در سراسر جهان است.

شاتا الماسکیری، مدیر عامل پروتیویتی افزود: «خدا را شاکریم که توانستیم قوی باقی بمانیم و طی یک همکاری مؤثر با مؤسسه نداءالخیر، موفق شدیم دِین خود را ادا کنیم. هدف ما ارتقای مکرر سطح دستاوردهایمان با توزیع وعده‌های غذایی متعدد در سراسر جهان است.»

غذای عمانی

وی افزود: «امسال توانستیم حدود 224 هزار‌‌‌ و‌  956 وعده غذایی توزیع کنیم. مشارکت شرکای تجاری، مشتریان، دوستان، خانواده‌ها و فارغ‌التحصیلان ما الهام‌بخش بود، اما بیش از هر چیز، مشارکت کودکان واقعاً منعکس‌کننده ارزش‌ها و وحدت جامعه عمان بود. آن‌ها واقعاً به اصول بشردوستانه پایبند هستند.»

فیضه الرشدی، مدیر عامل تیم خیریه نداء، گفت: «تیم خیریه نداء تلاش می‌کند تا استانداردهای زندگی خانواده‌های بی بضاعت در بوشر را بهبود بخشد. این ابتکار با حمایت پروتیویتی عمان برای ششمین بار انجام شده است که حاکی از اتحاد و همبستگی بین بخشی است.»

رحمه الامری، مدیر عملیات خیریه نداء گفت: «این دلگرم کننده است که پروتیویتی با تحویل بسته‌های غذایی به خانواده‌های محروم و بی بضاعت، بذر عشق و نوع‌دوستی را گسترش می‌دهد. تمام تلاش همه ما این است که خانواده‌های بی‌بضاعت از یک زندگی مناسب برخوردار باشند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *