فرصت نمایشگاه سلامت عمان پیش روی ایرانی‌ها

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی استان فارس بر لزوم حضور موثر و فعال بخش گردشگری سلامت این استان در نمایشگاه گردشگری سلامت به میزبانی کشور عمان، تاکید کرد.

سهراب شرفی سه‌شنبه ۲۸ تیر در جلسه کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس با موضوع هماهنگی حضور بیمارستان های استان در نمایشگاه سلامت عمان برگزار شد، گفت: در راستای برگزاری نمایشگاه سالانه گردشگری سلامت عمان و صحنه رقابت ایجاد شده با کشورهای همسایه؛ ظرفیت بخش سلامت فارس باید از فرصت حضور و معرفی توانمندی های خود در این نمایشگاه بهره ببرند.

وی افزود: این نمایشگاه ۴ تا ۶ مهرماه امسال در کشور عمان برگزار می شود که پیشنهاد ما به عنوان پارلمان بخش خصوصی اختصاص بخشی به عنوان پاویون استان فارس با مشارکت فعالان بخش خصوصی استان به صورت متمرکز در این نمایشگاه است.

شرفی با بیان اینکه حضور واحد استان فارس به صورت تجمیعی و متمرکز می تواند گام مهمی در جهت گردشگری سلامت استان باشد، گفت: نکته مهم حضور بخش خصوصی فارس با قرار گرفتن دو بازوی تخصص و بازاریابی در کنارهم، در این نمایشگاه است.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی استان فارس

او گفت: با توجه به توانمندی های منحصر به فرد بیمارستان ها و تخصص و تبحر پزشکان استان و متخصصان بازاریابی بخش خصوصی، فارس شرایط حضور موفقی را در این نمایشگاه خواهد داشت.

شرفی با بررسی شرایط حضور بخش خصوصی در این پاویون استان در این نمایشگاه اضافه کرد: اولویت با حضور بیمارستان دارای گواهی‌ نامه IPD در نمایشگاه سلامت عمان است و همچنین در طول زمان برگزاری نمایشگاه نیاز است پزشکان متخصص نیز در غرفه استان حضور داشته باشند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: بازاریابی مطلوب نکته حائز اهمیت ما برای شرکت در این نمایشگاه است زیرا حضور مستقیم و ارتباط رودررو موثرترین راه برای گسترش همکاری هاست که این مهم می تواند ساماندهی و افزایش ورودی گردشگری سلامت استان را نیز به همراه داشته باشد.

شرفی تاکید کرد: این نمایشگاه می تواند زمینه شناساندن توانمندی های گردشگری سلامت استان با تأکید بر برندسازی و تبلیغات همه جانبه زمینه رشد و توسعه صنعت گردشگری سلامت استان را فراهم کند.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی فارس در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: به زودی همایش بزرگی در حوزه گردشگری سلامت با هماهنگی این اتاق به عنوان نماینده بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی برای استانداردسازی بیمارستان های پذیرنده سلامت IPD در شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *