برای اولین بار پای BYD برقی به عمان باز شد

اقتصادی – عمان چنس: خودروهای برقی BYD چین برای اولین بار با انقلابی در دنیای حمل و نقل دوستدار محیظ زیست به عمان رسیدند. این خودروها طراحی شده برای شرایط آب و هوایی خلیج فارس با برد بیش از 500 کیلومتر با یک بار شارژ، سفرهای طولانی داخل و خارج شهرها ایده‌آل هستند.

قیمت خودروهای برقی BYD در عمان از 12000 ریال عمان شروع می‌شود که آنها را به گزینه‌ای رقابتی در مقایسه با سایر خودروهای برقی موجود در بازار تبدیل می‌کند.

شارژ سریع در 20 دقیقه به همراه ارائه سرویس ها

خودروهای BYD دارای فناوری شارژ سریع هستند که امکان شارژ کامل آنها را فقط در 20 دقیقه فراهم می‌کند. ضمن اینکه BYD گارانتی کامل 7 ساله برای خودروهای خود ارائه می‌دهد.

علاوه بر ارائه سرویس ها خودرو، یک ایستگاه شارژ رایگان اهدا میکند که توسط نماینده این شرکت در منزل خریدار نصب می‌شود.

تاریخچه BYD، آغاز از متواضعانه تا رقیب تسلا شدن

BYD، شرکتی چینی که کار خود را به عنوان یک تولید کننده باتری آغاز کرد، به عنوان یک بازیگر اصلی در بازار خودروهای برقی ظهور کرده و در اواخر سال 2023 از نظر فروش جهانی خودروهای الکتریکی از تسلا پیشی گرفته است و تأثیر آن بر صنعت خودرو به چشم میخورد.

توسعه باتری Blade توسط BYD در سال 2020 محدودیت‌های برد باتری‌های فسفات آهن را برطرف کرد و آنها را با باتری‌های نیکل-کبالت مورد استفاده توسط تسلا رقابتی‌تر کرد. علاوه بر این، استخدام ولفگانگ اِگر، طراح مشهور آئودی توسط BYD، منجر به بازنگری کامل در طراحی خودروهای آنها شد و آنها را برای مصرف‌کنندگان جذاب‌تر کرد.

با این پیشرفت‌ها، فروش BYD به ویژه در چین، بزرگترین بازار خودرو در جهان، به طور چشمگیری افزایش یافت. آنها در حال حاضر در حال ساخت کارخانه و گسترش صادرات به اروپا و سایر مناطق هستند. این رشد سریع حتی باعث نگرانی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا شده است که قدرت صادرات خودروهای برقی BYD را به عنوان تهدیدی برای خودروسازان قدیمی می‌داند.

 

 

منبع:عمان ثبت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *