تنها ساحل ویژه زنان در عمان بازگشایی شد

گردشگری – عمان چنس: آبگرم قصر «البستان» مسقط، با مدیریت «ریتز کارلتون» (The Ritz Carlton) از افتتاح ساحل «لاسیرینا لانگ» ویژه بانوان خبر داد. این تنها ساحل زنانه در عمان، پس از بازسازی کامل است که به طور خاص برای بانوان ۱۶ سال به بالا طراحی شده است.

این ساحل پس از بازسازی شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده است، از جمله :هموار کردن سطح ساحل، افزودن کابین‌های ساحلی جدید، رستورانی جدید با مناظر زیبا و منوی متنوع با غذاهای بین‌المللی، و دوش‌ها و سرویس‌های بهداشتی.

این ساحل که بین کوه‌های الحجر و دریای عمان واقع شده یکی از مکان‌های محبوب شهر مسقط است و  تخت‌های چتردار برای آفتاب‌گرفتن و کارکنان زن برای اطمینان از حداکثر حریم خصوصی دارد. این مکان همچنین برای برگزاری مناسبت‌های خاص، از جمله تولد، حمام نوزاد، و غیره مناسب است.

عضویت سالانه بانوان با قیمت هر نفر ۴۵۰ ریال عمانی و ۸۰۰ ریال عمانی برای دو نفر، با ۱۰% تخفیف ویژه تا ۳۰ ژوئن، امکان‌پذیر است. مزایای عضویت شامل استفاده از ساحل در تمام طول سال، استخر سرپوشیده زنان، سالن بدنسازی زنان، جلسه ماساژ رایگان، مشاوره ماهیانه سلامت، و تخفیف در خدمات اسپا، غذا و نوشیدنی است.

لازم به ذکر است آبگرم قصر «البستان» با الهام از آیین‎‌های کهن سلامتی، یک تجربه آبگرم (اسپا) منحصر به فرد را در مناظر طبیعی خیره کننده ارائه می‎‌دهد. این آبگرم درمان‌های شخصی‌شده با استفاده از مواد محلی را ارائه می‌کند.

این مکان دارای مناطق وسیعی است که فقط برای زنان اختصاص داده شده است، از جمله استخر و ساحل خصوصی، شامل ۱۷ اتاق درمان، سونا، سونای مادون قرمز، دوش یخ، اتاق‌های بخار، منطقه تناسب اندام و استودیو یوگا.  این آبگرم در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع، بزرگترین در نوع خود در مسقط است.

 

منبع: سندباد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *