وزیر گردشگری عمان در نمایشگاه «بازار سفر عربی» در دبی

گردشگری – عمان چنس: نمایشگاه «بازار سفر عربی ۲۰۲۴» از ۶ تا ۹ می در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود و میزبان برجسته‌ترین تصمیم‌گیرندگان و رهبران صنعت سفر و مهمانداری خواهد بود.

بیش از ۲۰۰ سخنران در ۵۰ جلسه در طول این رویداد چهار روزه شرکت خواهند کرد و این رویداد برخی از برجسته‌ترین کارشناسان را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا درباره مهمترین موضوعات این بخش، از جمله نقش رو به رشد هوش مصنوعی، آینده هوانوردی، تولیدات لوکس، گردشگری خرده فروشی، و سفرهای پایدار، بحث و تبادل نظر کنند.

این نمایشگاه پیشرو در خاورمیانه امسال با شعار «توانمندسازی نوآوری: تحول بخش سفر از طریق کارآفرینی» برگزار می‌شود و غرفه‌‎داران امکان کشف فرصت‌های جدید بازار، برقراری ارتباط و جذب سرمایه را خواهند داشت.

انتظار می رود مشارکت غرفه‎‌داران نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یابد. پیش بینی می‎شود بخش‎های مربوط به خاورمیانه ۱۹٪، اروپا ۳۲٪، آسیا ۲۰٪ و آفریقا ۲۸٪ بزرگتر از سال قبل باشند.

مساحت غرفه فناوری (Travel Tech) نیز در نمایشگاه ۵۶ درصد بزرگتر از نسخه ۲۰۲۳ خواهد بود که با رشد ۳۳ درصدی مشارکت این بخش در مقایسه با سال گذشته همراه است. پیش بینی می‎‌شود مشارکت هتل‎‌ها هم ۲۱ درصد بیشتر از سال گذشته باشد.

نمایشگاه «بازار سفر عربی» عمدتاً بر کاوش فرصت‌های تجاری متمرکز است و جلساتی در مورد مراقبت‌های بهداشتی، سفرهای تجاری جهانی، تدارکات پایدار و رویدادهای ورزشی دارد.

این نمایشگاه میزبان تعدادی از سیاستگذاران منطقه‌ای و بین‌المللی نیز است. از جمله: عصام کاظم، مدیر اجرایی شرکت گردشگری و بازاریابی تجاری دبی؛ سالم بن محمد المحروقی، وزیر میراث و گردشگری عمان؛ تئودورا مارینسکا، رئیس امور عمومی کمیته سفر اروپا؛ بسمه المیمان، مدیر منطقه‎‌ای خاورمیانه در سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد.

بازار سفر عربی ۲۰۲۴ با مشارکت مرکز تجارت جهانی دبی و شرکای استراتژیک آن مانند: گردشگری دبی، هواپیمایی الامارات، IHG Hotels & Resorts، و شرکت مسافرتی الریس برگزار می‎‌شود.

 

منبع: سندباد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *