زبان عربی به زبان‌های هوش مصنوعی Galaxy Al اضافه می‌شود

اقتصادی – عمان چنس: بر اساس بیانیه‌ سامسونگ، این شرکت به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود ارائه کرده که زبان عربی را به زبان‌های پشتیبانی‌شده توسط برنامه هوش مصنوعی این شرکت، به نام «Galaxy AI»، اضافه کرده است.

بر اساس این بیانیه، دارندگان دستگاه‌های سامسونگ اکنون می‌توانند از ویژگی ترجمه زنده، که یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی در Galaxy AI است، از عربی و به عربی استفاده کنند که ترجمه را در تماس‌های صوتی، پیام‌های متنی و مکالمات مستقیم از طریق مترجم همزمان فراهم می‎‌کند.

این شرکت در آوریل اعلام کرده بود که قصد دارد عربی را علاوه بر اندونزیایی و روسی به لیست زبان‎های پشتیبانی شده توسط هوش مصنوعی در دستگاه‎‌های خود اضافه کند. سامسونگ همچنین قصد دارد زبان‎های دیگری از جمله رومانیایی، ترکی، هلندی و سوئدی را نیز در آینده اضافه کند.

یکی از برجسته‌ترین مزایایی که این شرکت بر اساس هوش مصنوعی ارائه می‌کند، تولید پیام‌ها در مکالمات، یا بهبود عبارت آن‌ها مطابق با میل کاربر، خلاصه‌سازی متن و یادداشت‌های صوتی، تبدیل آن‌ها به متن، یا ترجمه آن‌ها است. مانند خلاصه کردن صفحات اینترنتی، مقالات و اخبار در حین مرور.

این شرکت کره‎ای ویژگی‎‌های هوش مصنوعی را برای گوشی‌‎های پرچمدار خود از سری گلکسی S24 و S23، Z Fold 5، Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 ارائه می‎‌دهد.

سامسونگ اعلام کرده است که گسترش پشتیبانی زبان در Galaxy AI به تعداد بیشتری از کاربران دستگاه‎‌هایش اجازه می‌‎دهد تا با عبور از موانع زبانی ارتباط برقرار کنند. ویژگی‌هایی که سامسونگ به کاربران ارائه می‌کند، نیاز به توسل به برنامه‌های خارجی را که عملکردهای مشابهی را ارائه می‌کنند، برطرف می‌کند و رایگان‎ است.

 

 

منبع: سندباد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *