کنفرانس جهانی منگنز در مسقط برگزار می شود

اقتصادی – عمان چنس: در اقدامی که جایگاه عمان به عنوان یک قدرت معدنی در منطقه نمایش می دهد، موسسه بین‌المللی معدن (IMnI) برای اولین بار در تاریخ خود، نشست سالانه 2024 خود را در ماه آینده در مسقط برگزار خواهد کرد.

این رویداد مهم، بازیگران کلیدی صنعت جهانی منگنز، فلزی حیاتی برای تامین انرژی تلفن همراه، خودروهای برقی و فراتر از آن را گرد هم می‌آورد.

انتظار می‌رود نمایندگان برخی از شرکت‌های پیشرو در زمینه استخراج و تجارت منگنز در جهان در این گردهمایی سه روزه موسسه IMnI که قرار است طی روزهای ۳ تا ۵ ژوئن ۲۰۲۴( 14 تا 16 خرداد) در یک هتل معتبر در مسقط برگزار شود، حضور داشته باشند.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به وب سایت Manganese.org مراجعه کنید.

موسسه IMnI با دفتر مرکزی در پاریس، یک انجمن غیرانتفاعی است که نماینده صنعت جهانی منگنز است و بیش از ۱۲۰ شرکت عضو در ۳۰ کشور جهان در زمینه تولید، تجارت و مصرف منگنز فعالیت می‌کنند. ماموریت این گروه ارائه چشم انداز و رهنمود به صنعت منگنز با ترویج مسئولیت اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی و پایداری برای همه ذینفعان است.

منگنز برای باتری‌های نسل بعدی ضروری است و شرکت‌های برتر مانند Eramet، Glencore و Mitsui در این نشست حضور خواهند داشت. بحث‌ها بر پایداری و معدنکاری مسئولانه متمرکز خواهد شد و آینده این منبع حیاتی را شکل خواهد داد.

این کنفرانس به پتانسیل هیجان‌انگیز چاپ سه‌بعدی با منگنز می‌پردازد. تصور کنید با استفاده از این فلز همه کاره، اشیاء فوق‌العاده قوی بسازید!

این کنفرانس شامل بازدید از عملیات فولادسازی Jindal Shadeed و امتیاز معدنی Trust Mining است که پتانسیل عمان را برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در صنعت منگنز به نمایش می گذارد.

 

منبع: عمان ثبت به نقل از عمان آبزرور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *