قیمت اجاره خانه در عمان

اجتماعی – عمان چنس: ایرانی ها و خارجی های دیگر که شهروند کشور عمان نیستند  اگر بخواهند در این کشور خانه بخرند در شهرک‌های مشخص شده به نام ITC ساکن می شوند. کشور عمان به افراد دارای ملک در این کشور اقامت رایگان یا ID کارت می دهد. برای اجاره خانه در کشور عمان با ثبت شرکت می توانید در هر نقطه از این کشور که بخواهید خانه اجاره کنید. عمانی ها برای اجاره خانه دوماه FREE  می‌دهند و پول پیش نمی گیرند . در گذشته برای افراد ایرانی خرید و اجاره خانه در کشور عمان شرایط راحت تر بود در حال حاضر شرایط خرید و اجاره ملک در کشور عمان برای ایرانی‌ها نسبت به قبل سخت تر شده است. عمان چنس در گزارش زیر به بررسی قیمت خرید و اجاره خانه در کشور عمان می پردازد.

در ادامه بخوانید:

امکانات خانه‌ها در کشور عمان

در کشور عمان بسیاری از واحدهای آپارتمانی وجود دارد که دارای امکاناتی مانند سالن بدنسازی و استخر است که بین واحدهای آپارتمان به صورت اشتراکی استفاده می‌شود. یک خانه آپارتمانی در کشور عمان  دارای امکانات مبله است. معمولا هر یک از واحدهای آپارتمانی در عمان دارای گاز‌، ماکروویو، یخچال و ماشین ظرف شویی در آشپز خانه و همچنین تلویزیون، مبل، قالی، تخت و میز هستند.

اجاره آپارتمان و خانه ویلایی در عمان

اجاره آپارتمان غیرفرنیش از حداقل ۱۸۰ ریال شروع می‌شود. این خانه ها دارای حداقل یک اتاق خواب، آشپزخانه و هال است. این خانه ها در بخش الخوض قرار دارد و ممکن است در معبیله خانه‌های قدیمی‌تر و ارزان‌تر نیز وجود داشته‌باشد.

ضمنا اجاره خانه و آپارتمان‌های فرنیش در عمان از ۲۵۰ ریال شروع می شود.

خانه‌های ویلایی در عمان معمولا دارای استخر هستند. تعداد اتاق‌های یک خانه ویلایی در کشور عمان بین 3 تا 6 اتاق خواب است. قیمت اجاره خانه‌های ویلایی در کشور عمان از 350 ریال به بالا شروع می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *