معرفی عمان به عنوان امن‌ترین کشور برای مسافرت خانم‌ها

بر اساس مطالعه‌ای که توسط پورتال مسافرتی اینجور تراول انجام شده است، عمان امن‌ترین کشور جهان برای سفر انفرادی و مسافرت بانوان معرفی شد.

به گزارش عمان چنس، در مقاله اینجوی تراول آمده است: «سفر انفرادی می‌تواند به اندازه کافی دلهره آور باشد چه رسد به اینکه به عنوان یک خانم به تنهایی سفر کنید. بسیاری از ما رویای کشف دنیای بزرگ و متنوع خود را داریم. با این حال، اگر امنیت ما در معرض خطر بزرگی باشد، آیا ارزش آن را دارد که به ناشناخته ها برویم؟ بسیاری از خانم‌ها از سفر انفرادی به اقصی نقاط دنیا هراس دارند. هر چند، با چند تحقیق ساده می‌توان متوجه شد کدام کشور برای سفر انفرادی امن است.

هشت معیار برای معرفی امن‌ترین کشور دنیا در نظر گرفته شده است: شاخص جرم و امنیت، نسبت زنانی که خشونت را تجربه می‌کنند، تعداد زنان قربانی قتل، قوانین خشونت خانگی، نسبت زنانی که در خیابان احساس امنیت می‌کنند، نسبت زنانی که در شب در خیابان احساس امنیت می‌کنند، نگرش نسبت به خشونت علیه زنان، ایمنی حمل و نقل عمومی و تاکسی و همچنین گزارش شکاف جنسیتی جهانی.

بیشتر بخوانید:

حداکثر امتیازی که یک کشور می‌تواند کسب کند 60 است و سلطان نشین عمان امتیاز کامل 60 را دریافت کرده است و بدین ترتیب به عنوان امن‌ترین کشور جهان برای زنان برای سفر معرفی شده است. با در نظر گرفتن تمام عوامل، می‌توان ادعا کرد عمان در صدر کشورهای امن برای سفر زنان قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *