برگزاری همایش اقتصادی مشترک میان عمان و فرانسه

انجمن دوستی فرانسه-عمان، با همکاری بخش اقتصادی سفارت فرانسه، روز دوشنبه میزبان کنفرانس اقتصادی با عنوان «سرمایه انسانی» تحت حمایت ورونیک آلاگنون، سفیر فرانسه در عمان و سید طارق السعید، عضو افتخاری انجمن بود.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، سفارت فرانسه امسال پنجمین دوره از هفته‌ فرانسه در عمان را با عنوان «جشنی کلیدی با هدف پیشبرد روابط مستحکم بین عمان و فرانسه»، برگزار می‌کند

نسخه امسال بسیار ویژه است، زیرا تا پایان ماه مارس ادامه خواهد داشت. سفارت فرانسه و شرکت‌های حامی در حال برنامه ریزی رویدادهای مختلف مثل برگزاری کنسرت، رویدادهای فرهنگی و علمی، کارگاه‌ها و همایش‌های متنوع هستند.

در اولین روز این مراسم که در روز دوشنبه در هتل کرون پلاتزای مسقط برگزار شد، رهبران شناخته‌شده عمان و فرانسه شرکت کردند نظرات‌شان را ارائه دادند.

غنیه الرشدی، بانوی مسئول امور مالی شرکت توسعه نفت عمان، ماری لوره تاسین، مدیر منابع انسانی یکی از شرکت‌های فرانسوی و چندین بانوی دیگر در این مراسم سخنرانی کردند تا بر اهمیت استخدام بانوان و جوانان تأکید شود.

پنج کارشناس از شرکت‌های پیشرو عمانی و فرانسوی، بینش و تخصص خود را درمورد اهمیت آموزش و تربیت نیروی جوان به اشتراک گذاشتند و دیدگاه‌های ارزشمندی را در مورد آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها در زمینه توسعه استعدادها ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *