آغاز ماراتن‌ دو ومیدانی استانی از جمعه

ماراتن‌ دوومیدانی استانی از روز جمعه 14 بهمن در عمان آغاز می شود.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمر آو عمان، این ماراتن توسط وزارت فرهنگ، ورزش و جوانان و با مشارکت شرکت عمان بِرُدهد، گروه ورزشی سابکو و اسپایر زون قطر برگزار خواهد شد.

ماراتن دوومیدانی در استان‌های مختلف عمان تدارک دیده شده است. با برگزاری این سری از رقابت‌ها، بستری برای دوندگان رده‌های سنی مختلف فراهم می‌شود تا سبک زندگی سالمی در پیش گیرند و فعال‌تر باشند. مسابقات دوومیدانی 10، 6 و 2 کیلومتر برای تمام رده‌های سنی برگزار خواهد شد.

سعود امبوسعیدی، دستیار مدیرکل فعالیت‌های ورزشی وزارت فرهنگ، ورزش و جوانان گفت: «این رویداد با هدف توسعه فعالیت‌های ورزشی در عمان و ایجاد فضای مناسب برای دوندگان در تمام رده‌های سنی برگزار خواهد شد. انتظار داریم تعداد شرکت کنندگان در ماراتن بسیار بالا باشد. این مسابقات در راستای چشم اندازه 2040 کشور عمان است که یکی از اهداف آن، ایجاد جامعه‌ای سالم و شاد در عمان محسوب می‌شود.»

جمعه هفته‌ی آینده، اولین دور ماراتون در ولایت نزوا برگزار خواهد شد. میزبانان دوره‌های بعدی ماراتن‌ها ولایت المذیبی در 18 فوریه، ولایت صحار در 25 فوریه، ولایت البریمی در 11 مارس در ولایت الرستاق در 18 مارس، ولایت صلاله در 5 اوت، ولایت عبری در 21 اکتبر، ولایت سور در 4 نوامبر، ولایت الدق در 17 نوامبر و ولایت خصب در 30 دسامبر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *